نوشته شده توسط : علی پور

Q: On all the recycling bins at our waste facility and in the information we get from the people who pick it up, we are told that we can't recycle styrofoam. What do we do with it?

ایران ورق

Asked by Joe Bates, Gr. '71, Noblesville, Ind.

It's good to hear that you still want to do something with the bulky white stuff. Many people assume that the only option is the trash—I know I have. But with just a little effort you can sell it, recycle it or even make it into glue. Yes, glue.

First, a little clarification. What we often call "styrofoam" is actually expanded polystyrene, or EPS. "Styrofoam" is a trademark of the Dow Chemical Company and it refers to a material that is similar to, but different from, EPS.

That molded white stuff surrounding a new TV and those annoying packing peanuts?that's EPS. Though you may toss it aside to get at what's inside, it's important that you don't just send EPS to the dump, where it sits for a long, long time. It doesn't biodegrade, but EPS is recyclable; collection companies just can't transport it economically. With a little effort though, it can be put to better use. Here are three ideas:

Sell it! Nothing beats earning cash for trash. The American Chemistry Council has a list of companies that buy EPS (and other plastic types) and will recycle it. I got a quote for $2.80 per pound for EPS with a label reading "CA Redemption Value"?which is anything but peanuts to a grad student like me. If you find a decent rate, you may even want to organize a local recycling program. The Alliance of Foam Packaging Recyclers has a guide to get you going. You probably won't get rich, but during this economic downturn, doing a good turn may supplement a few meals.

Donate it. Go to Earth911.com, type in "polystyrene" and your zip code, and it will tell you where your closest drop-off site is. The Alliance of Foam Packaging Recyclers (AFPR) has a list of centers that will accept your excess EPS via mail. Admittedly, either of these options will cost you money in gas or shipping (up to $9 for shipping according to AFPR), but the EPS will be recycled into office supplies or insulation instead of being dumped into a landfill.

True to annoying form, however, those problematic packing peanuts aren't accepted at these recycling centers. For those, you can turn to the Plastic Loose Fill Council, which will let you know if there is a drop-off center in your city, or give you a list of centers in your state. You can also call their tasty-sounding Peanut Hotline at (800) 828-2214 for the same information. I did, and got the addresses of the three centers closest to me from a polite automated lady.



:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

Expanded Polystyrene (EPS) Foam در شمال غربی
Expanded Polystyrene (EPS) برای سالهای بسیاری به عنوان مواد عایق بندی متعارف مورد استفاده قرار گرفته است و بسیار کارآمد است. این یکی از چندین عایق است که با R-value حرارتی است که با سن کاهش نمی یابد. علاوه بر این، EPS سبک، آسان برای نصب، با دوام، سازگار با محیط زیست، و مقاوم در برابر پوسیدگی، قالب و کپک است. در طول دهه گذشته، برنامه های کاربردی روزافزون ظهور کرده اند و اکنون EPS به عنوان یک ماده نوآورانه ای است که به طراحی و یکپارچگی ساختاری بسیاری از پروژه های ساختمانی منجر می شود.

ایران ورق

EPS محصول منحصر به فرد است که می تواند در بسیاری از تراکم و نقاط قوت تولید شود. Northwest Foam Products، Inc. از بهترین تکنولوژی موجود، از قالب بندی خلاء تا برش های پیشرفته کامپیوتری استفاده می کند، که ما را قادر می سازد که طیف وسیعی از نیازهای محصول را برآورده کنیم. امروز برای دریافت مشاوره و برآورد، با ما تماس بگیرید.


محصولات ما عبارتند از:
عایق سقف
سیستم های خنک کننده ایزوله (EIFS)
اشکال معماری سفارشی
راه حل های بسته بندی
کاشی دیوار عایق
وات بالکن
شناور
عایق محیطی
کفپوش زیرزمین
Geofoam



:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

خواص عایق بندی پرسلن و فوم
مقره های چینی معمولا در خطوط برق مورد استفاده قرار می گیرند.
مقالات مرتبط
1
چسب پلی استایرن عایق به یک دیوار بتنی
2
عایق Styrofoam سفتی را نصب کنید
3
2 عایق پلی استایرن اکسترود شده را نصب کنید
4
نصب پانل عایق تخته
بسیاری از مواد برای عایق، از جمله سلولز (کاغذ)، فایبرگلاس، پلی استایرن و آلومینیوم استفاده می شود. هرچند که همه مواد عایق کاری به همان هدف نرسیده اند. به عنوان مثال، Styrofoam (نام تجاری پلی استایرن) و پرسلن هر دو به عنوان مواد عایق، اما یکی به طور عمده در خانه کار می کند در حالی که دیگر استیل خطوط برق.

گروه تولیدی ایران ورق
 
مقره های چینی
خطوط برق و دیگر سیم های الکتریکی انرژی الکتریکی ولتاژ بالا را در امتداد سیم های معلق انتقال می دهند. در حالی که سیمها معمولا بدون عایق هستند، نقاط خاصی در امتداد سیمهای الکتریکی نیاز به عایق سازی دارند. به عنوان مثال، عایق ها در مکان هایی هستند که سیم های الکتریکی زندگی می کنند با قطب هایی که از آنها حمایت می کنند تماس می گیرند و در جایی که با ساختمان ها تماس می گیرند. از آنجا که عایق ها به میدان های الکتریکی پاسخ نمی دهند، می توانند راه های زیادی برای جلوگیری از آتش سوزی و شکست الکتریکی داشته باشند.

خواص چینی
عایق های چینی معمولا دارای غلظت های زیادی از مواد معدنی دیگر مانند آلومینا یا خاک رس هستند. ترکیبی از پرسلن و دیگر مواد معدنی اجازه می دهد تا برق بدون واکنش با سرنشینان برق نزدیک عبور کند. این نه تنها ایمنی بیشتری را تضمین می کند، بلکه باعث می شود برق بدون از دست دادن هیچ یک از هزینه های آن عبور کند. از آنجایی که چاشنی الکترود را انجام نمی دهد، به ویژه هنگامی که با سایر مواد غیر رسانا ترکیب شده، مواد ایده آل برای عایق ها را ایجاد می کند.

عایق پی وی سی
پلی استایرن یک علامت تجاری برای نام تجاری مواد پلی استایرن است، فوم متراکم است که اغلب به عنوان یک اسپری فروخته می شود. در حالی که پرسلن معمولا به عنوان یک عایق الکتریکی استفاده می شود، پلی استایرن برای احترام به خانه ها و ساختمان ها استفاده می شود. عایق مسکونی به اهداف بسیاری از جمله کنترل دما و آب و حفاظت از آتش می پردازد. از دیدگاه محیط زیست، Styrofoam با برخی نقدهای مواجه است. به عنوان مثال، TreeHugger.com، یک محصول از Discovery، از عایق پلی استایرن، و به ویژه پلی استایرن، برای استفاده از ضد انعطاف پذیر بازدارنده های شعله مانند هگزابروموسیکلودودکان، انتقاد کرده است.

خواص استریو فوم
اگر چه پلی استایرن به عنوان برخی مواد دیگر عایق مانند فایبر گلاس معمول نیست، اما مزایای خاصی دارد. برای یک چیز Styrofoam آب را نگه ندارد، بنابراین می تواند به خوبی برای پیشگیری از سیل و قالب کار کند. پلی استایرن همچنین دارای هدایت حرارتی کم است که می تواند در دمای سالمتر دمای داخلی سردتر و در دمای زمستان گرم تر باشد. با توجه به تراکم شدید پلی استایرن، آن نیز به عنوان یک مانع صوتی موثر عمل می کند.



:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بیانیه رسانه - برج گرانفول

EPSA پیک برای سازندگان پلی استایرن (EPS) در استرالیا است.

همدردی ما با افرادی که تحت تاثیر آتش سوزی ویران کننده در انگلیس قرار گرفته اند، بیرون می آیند.

گروه تولیدی ایران ورق

چندین گزارش رسانه ای وجود دارد که نشان می دهد پلی اورتان، پلی استایرن و حتی پلی استر در ارتباط با این رویداد غم انگیز استفاده شده است. این مورد نیست.

تولید کننده روکش فلزی مورد استفاده در برج گرانول، Arconic تأیید کرد که محصول مورد استفاده Reynobond PE بوده و این محصول را از فروش خارج کرده است.

بیانیه شرکت ها در مورد خروج از فروش Reynobond PE را می توان در اینجا یافت: https://www.arconic.com/global/en/news/news_detail.asp؟pageID=20170626000415en&newsYear=2017

اطلاعات در مورد Reynobond PE را می توان در اینجا پیدا کرد: https://www.arconic.com/aap/north_america/en/product.asp؟cat_id=915&prod_id=1534

به عبارت ساده، Reynobond PE حاوی یک هسته پلی اتیلن بین دو ورق آلومینیومی است که ویژگی های بازدارنده آتش را محدود می کند.

پلی اتیلن که در این گزارش اشاره شده، هیچ ارتباطی با محصول EPS تولید شده توسط اعضای EPSA ندارد.

علاوه بر این، EPSA از اعضای خود برای استفاده از مواد مقاوم در برابر شعله در تمام محصولات EPS گسترش یافته برای صنعت ساخت و ساز استفاده می کند.

ENDS

برای کسب اطلاعات بیشتر EPSA 03 6281 2320

 

Expanded Polystyrene (EPS) در بسته بندی، عایق ساختمان و تجهیزات ایمنی مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل دوام، قابلیت پذیری، بی نظمی، عایق حرارتی، جذب شوک و قابلیت بازیافت، این محصول بسیار ارزشمند است.

EPS در طیف گسترده ای از تراکم تولید می شود که طیف وسیعی از خواص فیزیکی را ارائه می دهد. اینها به برنامه های کاربردی مختلف که در آن مواد برای بهینه سازی عملکرد و قدرت خود استفاده می شود، هماهنگ شده است.



:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

فوم پلی استایرن می تواند در باغبانی کمک کند
11 ژانویه 2010
من یک دسته از بسته بندی فوم پلاستیکی از تعطیلات را ترک کرده ام، و من تعجب می کردم که با آن چه کار کنم؟ کسی به من گفت که هیچ یک از بازیافت کنندگان محلی آن را نمی گیرند، بنابراین من باید آن را به خاک گلدان بسپارم تا رطوبت را در نزدیکی ریشه ها حفظ کنم.

من نگران هستم که من از آلودگی می ترسم، زیرا از نظر من فویل پلی اتیلن قابل تجزیه نیست. لطفا کمک کنید.

- شریل G.، مدفورد

این درست است که پلی استایرن در محیط زیست، شریل، ناچیز است، زیرا بخشی از مراکز پردازش در کشور است که آن را بازیافت می کند.

وب سایت های زیست محیطی در سراسر اینترنت گزارش می دهند که پلی استایرن فضای زیادی در دفن زباله های کشور دارد، اما راه های متعددی برای مقابله با آن به شیوه ای سازگار با زمین وجود دارد.

گروه تولیدی ایران ورق

به طور گسترده ای گزارش شده است که مخلوط کردن پلی اتیلن در خاک گیاه پخته می تواند به صرفه جویی در هزینه کمک کند، زیرا باعث می شود خاک بیشتر طول بکشد. همچنین، آن را برای مدت طولانی مرطوب نگه داشتن خاک، کاهش میزان آبیاری مورد نیاز برای حفظ یک کارخانه خانه.

با این حال، استفاده از پودر فوم در خاک گلدان باید فقط برای گیاهان گلدانی استفاده شود.

Denise Wolgamott، هماهنگ کننده بازیافت برای دفع زباله و بازیافت، توصیه می کند که از مخلوط کردن فوم پودر در خاک برای گیاهان در فضای باز استفاده کنید.

ولگاموت گفت: "فوم پلیمری نمی شکند، بنابراین ما توصیه نمی کنیم از آن در خاک گلدان استفاده کنیم."

متاسفانه، مراکز بازیافت محلی فایبر گلاس را قبول نمی کنند.

وولگاموت گفت: "استفاده از پلی استایرن برای بازیافت بسیار دشوار و گران است."

Wolgamott می گوید برای استفاده از بادام زمینی نشاسته ذرت در باغ ها. باکتری ها این نوع مواد بسته بندی را تجزیه می کنند و محیط را برای محیط بی خطر می کنند.

اکثر وب سایت های محیط زیست به شما می گویند که در صورت امکان خرید پودر فوم را فراموش نکنید. هنگامی که این امکان پذیر نیست، آنها پیشنهاد می کنند که بسته بندی پلی استایرن فوم را به UPS محلی یا اداره پست خود برای استفاده مجدد استفاده کنید.

به این ترتیب، می توانید بخشی از خود را با نگه داشتن فوم پودر از محل دفن ما انجام دهید.

ارسال ایمیل به سؤال "از زمان درخواست شما"، Newsroom of Mail Tribune، P.O. جعبه 1108، مدفورد، OR 97501؛ از طریق فکس به 541-776-4376؛ یا از طریق پست الکترونیکی به شما sms@mailtribune.com. متأسفیم، اما حجم سوالاتی که دریافت شده، ما را از پاسخ دادن به همه آنها جلوگیری میکند.



:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


كاربردهاي
PS:
كاربردهاي اصلي پلي استايرن PS عمدتا مورد ها اكسترود گردیده و يا توليد گردیده با قالبگيري تزريقي می باشند .

پلي استايرن PS با وزن مولكولي بالا در پوشش دهي و در انواع با وزن مولكولي پايين تر در قالبگيري تزريقي مورد استفاده قرار ميگيرد .

پلي استايرن PS در قالب ورقه و بلوك در كاربردهاي الكتروشيميايي و لنزها كاربرد پيدا ميكند .

گروه تولیدی ایران ورق

به
طور برجسته اي به تیتر مصالح عايق در ساختمان ها و صنعت ایجاد و ساز
در ظروف غذايي يك توشه مصرف و بسته بندي ها به کار گیری ميشود .

كاربرد
اکثر HIPS در ظرف هاي نگه داري و کاغذ ها است


نکاتي
کوتاه در مود بازيافت :
پلي استايرن PS توسط هاي شیوه هاي دارای اهمیت زيادي بازيافت ميشود . بسیار ترين شكل آن به فیس هست EPS كه داراي مشكلاتي در زمينه بازيافت می‌باشد .
از گزاره مشكلات اصلي فوم بودن آن است كه براي حمل ونقل بايد فشرده شود و افزودنيهاي كه در حين فرآيند توليد وارد كرده ايم بايد از ببريم


كوپليمرهاي
پلي استايرن PS :
تعداد زيادي از كوپليمرهاي لبریز مصرف استايرن وجود دارااست از جمله: استايرن_اكريلونيتريل (SAN)? استايرن_بوتادي ان_رابر (SBR)? استايرن_متيل متاكريلات (SM)? استايرن_α_متيل استايرن (SAM) و اكريلونيتريل _بوتادي ان_استايرن (ABS) . در موضوع ABS بعدا کلام خواهد شد .SAN خاصيت نفوذ ناپذيري? مقاومت شيميايي و مقاومت در برابر UV بهتر ولي پايداري حرارتي كمتري دارااست .كوپليمرهاي SM پايداري شيميايي و UV بهتري از PS داراست و SAM عايق الكتريكي بهتري هست .



:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بلوک های پلی استایرن، سینی های مواد غذایی و ظروف
 مسکن بازرگانی قابل بازیافت قابل تعویض آبی جعبه / کیسه آبی مواد خطرناک مواد منفجره محصولات مراقبت از محصولات
واژه نامه
بلوک های پلی استایرن، سینی های مواد غذایی و ظروف
پلی استایرن نام شیمیایی برای پلی استایرن است، نام تجاری با نام تجاری شرکت شیمیایی Dow. پلی استایرن می آید در دو شکل: فوم و غیر فوم. فرم فوم به عنوان مواد بسته بندی برای الکترونیک، یا به عنوان سینی های گوشت یا عایق استفاده می شود. در حالت غیر فوم، پلی استایرن برای ساخت یک کارد و چنگال یکبار مصرف، موارد CD و DVD و دیگر پوشش های پلاستیکی سخت استفاده می شود. پلی استایرن قابل اشتعال است و شامل بسیاری از مواد شیمیایی مضر است که یکی از چالش برانگیزترین موارد برای بازیافت یا استفاده مجدد است.

گروه تولیدی ایران ورق
کاهش | استفاده مجدد | بازیافت | امکانات

چگونه می توانم سبز باشم؟
کاستن
برای کاهش مصرف پلی استایرن، سعی کنید محصولاتی را تهیه کنید که با بسته بندی کم یا بدون بسته بندی و یا مواد بسته بندی سبزتر مانند بلوک های قالب ریخته شده، سینی های مواد غذایی ذرت، سینی های آلومینیومی یا فویل تهیه شده اند. برای ساختن ظرف خود مجددا استفاده کنید استفاده از روزنامه های بازیافت شده و یا کارتن های تخم مرغ را برای بسته بندیدن در هنگام حمل یا بسته های پستی ارسال کنید. فروشگاه مواد غذایی محلی خود را جایگزین سینی های گوشتی Styrofoam با سینی زیست تخریب پذیر از ذرت یا کاغذ کنید.
استفاده مجدد
فوم پلی استایرن خرد شده را می توان در بطری های گلدانی خود برای افزایش زهکشی استفاده کرد. صرفه جویی در قطعات بزرگ و کوچک از پلی استایرن برای بسته بندی در هنگام حمل و نقل. بررسی مدارس یا مغازه های صنایع دستی که ممکن است بخواهند از این مواد در پروژه های هنری استفاده کنند. تراشه های بسته بندی پلی استایرن همچنین می توانند برای استفاده مجدد به برخی شرکت های پیک بازگردند.
بازیافت
پلی اتیلن در برنامه Blue Box محدود نمی شود، اما در Depot Recycle BC در اینجا قابل قبول است.


پلی استایرن فوم بازیافت شده به برخی از محصولات مانند لباسی لباس، اسباب بازی، گلدان های گلدار، نیمکت های پارک و کف پوش اضافه شده است. همچنین می تواند با سیمان ترکیب شود تا به عنوان یک عنصر عایق در بنیادهای بتنی عمل کند. پلی استایرن فوم (فوم پلی استایرن) قابل بازیافت است، اما امکانات محدود و بازارها متناقض است. سوزاندن به عنوان یک منبع انرژی نیز یک گزینه است، هر چند که این تولید دی اکسید کربن، بنزن و مونوکسید کربن است که باید قبل از اینکه به هوا منتقل شود حذف می شود. فهرستی از Recyclopedia را برای پیدا کردن یک انبار که پلی استایرن (فایبر گلاس) را می پذیرد، بررسی کنید.

از پلاستیک های ذرت آگاه باشید - این ترکیبات قابل انعطاف است، قابل بازیافت نیستند و فرآیند بازیافت پلاستیک را آلوده می کنند.

نکته مهم: امکانات ذکر شده در زیر ممکن است فقط نوع خاصی از استایروفو را قبول کنند و ممکن است محدودیت ها و هزینه های کمتری داشته باشند. برای اطمینان از تسهیلات، پودر فوم خود را برای بازیافت پذیرفته، با آنها به طور مستقیم برای تایید تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بسته بندی لوازم خانگی
استراتژیست های بسته بندی پلاستیک ما بر طراحی بسته بندی جدید طراحی شده اند تا نیازهای زنجیره تامین را تامین کنند. ما برای استفاده مجدد و بازیافت پذیری بهینه سازی می کنیم، در حالی که ساخت بسته بندی شما سبک، دوام و قابل بازگشت برای خطوط تولید اتوماتیک مدرن امروز است. ادامه مطلب

گروه تولیدی ایران ورق

54. بسته بندی تلویزیون
55. بسته بندی اجاق گاز
56. بسته بندی بویلر
57. بسته بندی لوازم خانگی سفید
58. بسته بندی لوازم خانگی کوچک

غذا
شرکت های پذیرایی، پردازنده های ماهی و قصاب ها از مزایای عملکرد حرارتی عالی Polystyrenes بهره می برند تا در هنگام ذخیره سازی و حمل و نقل محصولات تازه و ناپایداری خود را حفظ کنند. خواص ضد باکتری و چسبندگی نیز به محافظت از محصولات شکننده تر کمک می کند. ادامه مطلب

59. بسته بندی تحت کنترل دما
60. ظروف و جعبه حمل و نقل عایق
61. خازن های سینی پلاستیکی مرکز تحمل
62. جعبه های غذاخوری گرم و سرد
63. جعبه های خنک
64. جعبه های حرارتی برای عرضه مواد غذایی تازه حیوان خانگی
65. جعبه های خنک کننده مانند جعبه پیک نیک
66. جعبه های ماهی
67. جعبه تخم مرغ
68. حلقه کیک
69. کرم های مصنوعی
70. بسته بندی شراب

باغبانی
شایع ترین استفاده از باغبانی برای پلی استایرن (EPS) برای جوانه زدن نهال ها در سینی چند قطعه دانه است. EPS EPS بذر را احیا می کند و کمپوست باعث رشد کارآمد می شود.

71. سینی دانه
72. گلدان های گیاهی
73. تختهای بزرگ

صندلی
به طور گسترده برای برنامه های صندلی استفاده می شود و با سایر اجزای و مواد سازگار است. EPS و EPP کمک به کاهش وزن، اضافه کردن قدرت باعث بهبود راحتی و سقوط عملکرد صندلی پایان یافته است. مواد دیگر نیز می توانند وارد شوند و در صورت لزوم قدرت بیشتری را ارائه دهند.

74. صندلی های خودرو
75. صندلی سبک سبک وزن
76. صندلی طراح
77. سینی صندلی هواپیما را پر می کند
78. میز صندلی
79. اجزای صندلی چرخدار
80. Padding زین اسب

متفرقه
81. وسایل نقلیه بدون سرنشین (هواپیماهای بدون سرنشین و هواپیماهای بدون سرنشین)
82. کمک های شناور
83. ورزشهای آبی
84. موارد عایق و محافظ با لولاهای زنده
85. کلاه ایمنی
86. استفاده از تکرار، سیستم های پالت چند مواد
87. انکوباتور، تخم مرغ، خزندگان
88. حمام داغ را پوشش می دهد

نمونه های اولیه، شکل های پیشرفته، سرگرمی ها و صنایع دستی
89. EPS و EPP بلوک برای نمونه های ماشینکاری
90. نمایش و نمایشگاه مدل / مجسمه سازی
91. مجسمه سازی
92 قایق مدل
93. مدل لوازم جانبی راه آهن و مناظر
94. هواپیمای مدل
95. وسایل نقلیه کنترل شده از راه دور
96. سر و پا مانکن
97. نامه بزرگ 3D
98. مراحل، طراحی برای فیلم و تئاتر
99. نشانه
100. بسته های لیوان
101. پر کردن دانه Beanbag



:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

Styrofoam is probably not what you think it is. Technically, Styrofoam is the trademark name for a product that's used to insulate buildings. The white little cups and cheap takeout containers that you might think of as Styrofoam are made of something similar called expanded polystyrene foam, or EPS. Much like the debate over paper versus plastic, the use of EPS for foam food ware and packing materials remains an ongoing controversy between companies looking out for their bottom line and environmentalists looking out for Mother Earth. Like anything else, EPS has both advantages and disadvantages.

گروه تولیدی ایران ورق

Advantages of EPS
The food service industry generally favors EPS for food ware because it’s less expensive than other products and provides better insulation, which helps keep food fresh longer. EPS creates versatile containers that can maintain temperatures for both hot and cold food and beverage items. While opponents of EPS argue that it's bad for the environment, manufacturing products from polystyrene uses less energy and resources than their paper counterparts. EPS products weigh less than paper, which helps reduce air emissions during transportation.

Disadvantages of EPS
Environmentalists generally disapprove of EPS foam products because they claim it wreaks havoc on the environment. One of the main concerns regarding EPS foam is that it's not biodegradable and therefore takes up a lot of space in landfills, which adds to the pollution problem. If littered, EPS foam sometimes breaks into smaller pieces that are more difficult to clean up. Another argument against EPS foam is that it's made from nonrenewable fossil fuels and synthetic chemicals, which can also contribute to pollution. EPS foam sometimes makes its way into waterways and can have disastrous effects on animals that may confuse it for food or nesting material. While EPS foam can be recycled, doing so is often costlier than manufacturing new foam.



:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

Disposal of expanded plastic and polystyrene
Requirements to accept expanded plastic and polystyrene at City of Gold Coast (City) landfills:

گروه تولیدی ایران ورق

small quantities of plastic/polystyrene must be bagged and taped up prior to arrival
large quantities must be contained in industrial plastic bags or, if in block form, taped together to make large cubes, prior to arrival.
Expanded plastic/polystyrene that is attached to wood, steel or any other heavy item does not have to be bagged or taped. This may be charged at the expanded plastic/polystyrene fee.

Polystyrene prices apply to commercial customers and over size domestic loads.

Why expanded plastic/polystyrene needs to be bagged or taped
Because of its light-weight nature, it can easily be blown or washed onto road sides, or into waterways, beaches and parks, making it a major environmental hazard and one of the main litter culprits.
The City is obligated by law to address potential environmental hazards.
In extreme conditions, the material may become airborne and cause accidents.
How to dispose of expanded plastic polystyrene responsibly
Recycle all clean uncontaminated product.
Cover and secure all loads.
Bag all loose or small expanded plastic/polystyrene.
Tape together medium-sized pieces into large blocks.
Large quantities may be reprocessed for reuse/remanufacture.
Contact suppliers to ask them to minimise unnecessary use of this product.
Enquiries
For further information, please call us on 07 5667 5976.

Related information



:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بررسی بازار
به سال 2019 به روز شده است

آسیا

در ماه فوریه برنامه ریزی شده است. تقاضا برای کاهش مصرف در طول سالهای سال نو قمار کاهش می یابد.

اروپا

انتظار می رود که عرضه در بازار پلی استایرن اروپا (PS) در سال 2019 میلادی برای بعضی از مقادیر عمومی PS (GPPS) بهبود یابد. سطوح آب رودخانه راین برای بهبودی تعیین شده است و کاهش تولید BASF پیش بینی شده است که این اتفاق می افتد. انتظار میرود که کارخانه استایرن Trinseo در اواسط ماه ژانویه دوباره عملیاتی شود.

تقاضا در بازار پلی استایرن اروپا (PS) در سال 2019 میلادی در حال حاضر مشخص نیست. بعضی انتظار می رود که اشتهای شغلی در مقایسه با قیمت های پایین و انتظارات سالم سالم باقی بمانند که هزینه های آن در اواخر سه ماهه بعد از قطع برق بالا می رود. دیگران انتظار دارند که تقاضا در اوایل Q1 نامطمئن باشد چرا که بسیاری از آنها در Q4 فعالیت پیش خرید و بازخرید را انجام داده اند.

آمریکای لاتین

چشم انداز عرضه PS در سه ماهه اول کاهش یافته است، چرا که Videolar Innova در ماه فوریه در کارخانه استایرن خود تغییر خواهد کرد و این امر احتمالا بر روی دسترسی به PS تاثیر خواهد گذاشت. انتظار می رود تولید در کوتاه ترین مدت در اکثر کشورهای منطقه دیگر، طبیعی باشد. هیچ انبساطی برنامه ریزی نشده است.

از لحاظ تقاضای PS، نیمکره جنوبی در فصل قوی خود برای مصرف یک بار مصرف خواهد بود، اما در مورد وضعیت اقتصادی آرژانتین و برزیل که دارای کاهش ارزش پول ملی قوی با تأثیر خنثی بر تقاضای کل است، عدم اطمینان زیادی وجود دارد. تقاضا در بعضی کشورها می تواند کند باشد.

خاورمیانه

انتظار می رود که عرضه در آسیا در اکثر بخش های Q1 تا حد زیادی متعادل باشد؛ اکثر مناطق آسیا در اوایل ماه فوریه سال نو قمری را جشن می گیرند. عرضه در خاورمیانه نیز احتمالا به دلیل تقاضای فصلی در Q1، با تقاضا مواجه خواهد بود.

گروه تولیدی ایران ورق

به طور سنتی Q1 یک فرسنگ فصلی محسوب می شود زیرا جشن های پایان سال پایان می یابد و مردم به کار خود ادامه می دهند، با مصرف کمتر مواد غذایی پایین دست خورده مصرف می شود. مصرف کنندگان معمولا به مقدار کم به صورت دستی به دهان می فروشند. به طور معمول، عرضه منطقه ای بیش از اندازه کافی خواهد بود تا در طول فصلی فصلی پوشش داده شود، به جز برخی از منظومه شمسی از آسیا.

ایالات متحده

عرضه PS PS در سه ماهه اول باید ثابت باشد. بزرگترین تامین کنندگان PS به ایالات متحده مکزیک، برزیل و کره جنوبی است. Q1 قیمت PS US به طور عمده از جهت مواد اولیه کلیدی پیروی می کند، چرا که این بزرگترین عامل تعیین کننده جهت قیمت PS است. اما، اساسا عرضه و تقاضا نیز در نظر گرفته می شود زمانی که تولید کنندگان تصمیمات مربوط به قیمت گذاری خود را به دست می آورند.

تقاضا در سه ماهه اول افزایش خواهد یافت، از سطح پایین در سه ماهه چهارم. از لحاظ تاریخی، قیمت های ماه ژانویه افزایش یا کاهش می یابد، اما به ندرت ضعیف می شود. اما، در ابتدای سه ماهه اول، هیچ انگیزه ای برای قیمت های بالاتر وجود ندارد. انتظار می رود روند اخیر صادرات در سه ماهه اول ادامه یابد. صادرات ایالات متحده PS در سالهای 2015 تا 2017 هر ساله افزایش یافته است. مکزیک و کانادا بزرگترین مقصد صادرات ایالات متحده بوده و همچنان ادامه دارند.

چطور می توانیم کمک کنیم
اخبار پلی استایرن و محصولات اطلاعات بازار از ICIS
ما تجزیه و تحلیل منطقه ای پلی استایرن و پوشش اخبار را ارائه می دهیم تا از عوامل و تحولات قیمت گذاری در بازار پلی استایرن اطلاع داشته باشیم.

گزارش قیمت
گزارش قیمت - اطلاعات بیشتر در مورد گزارش قیمت که ما در پلی استایرن منتشر می کنیم

ارزیابی مستقل قیمت ها و پوشش بازار توسط منطقه

آفریقا
آسیا
CIS
اروپا
آمریکای لاتین
خاورمیانه و جنوب آسیا
جنوب شرقی آسیا
بوقلمون
ایالات متحده



:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

Polystyrene Foam Container Ban
Foam Container Ban for Styrofoam (TM) and others

Foam containers are banned in Portland

گروه تولیدی ایران ورق

Restaurants, grocery stores and nonprofit food servers in Portland are prohibited from serving or packaging food and beverage in products made of polystyrene foam.

Polystyrene is often called Styrofoam, but there are many brands of these foam containers, all of which are included in this ban.

Common uses for polystyrene in the food industry are for to-go containers, bowls, cups, and food trays.

Products made of this material are extremely difficult to recycle and often end up as litter in our open spaces, rivers and oceans. They break down into small toxic pieces that wildlife and aquatic animals consume because they can’t distinguish the small pieces from food.

Plastic and paper containers are allowed

You may find vendors selling polystyrene products, but you need to select a different product for use in your Portland restaurant, store, or other food-related business. Using these products could result in a fine of up to $250 for the first violation.

Find more details about the ban at Portland City Code 17.102.310 Prohibition on Certain PSF Uses; Enforcement, Notice, and Fines

If you have polystyrene you want to recycle, use Metro’s Find A Recycler website to see if any private recycling companies are currently accepting it for pick up or drop off (sometimes requiring a fee). It’s always wise to check, even if you’ve dropped off some in the past. The market can shift quickly, causing recyclers to stop accepting polystyrene products for long periods of time.



:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

منبع: ASHRAE، 1981.

BOX 5.1
ویژگی های مطلوب برای مواد عایق برای ماهی نگه می دارد

هدایت حرارتی

بهترین مواد عایق باید دارای کمترین هدایت حرارتی باشند، به منظور کاهش ضریب انتقال حرارت. بنابراین، مواد عایق کمتری مورد نیاز خواهد بود. گاز راکد خشک یکی از بهترین مواد عایق است. خصوصیات عایق های مواد عایق بندی شده در دسترس تجاری با مقدار گاز موجود در داخل مواد و تعداد جابجایی گاز تعیین می شود. بنابراین، بیشتر تعداد سلولها (که می توانند گاز راکد را حفظ کنند) و کوچکتر از اندازه آنها، هدایت حرارتی چنین مواد عایقیاست. این سلول ها نباید به یکدیگر متصل شوند، زیرا این امکان انتقال گرما را امکان پذیر می سازد.

نفوذ پذیری بخار رطوبت

بهترین مواد عایق باید نفوذ پذیری بسیار کم رطوبت داشته باشند. بنابراین جذب آب ناچیز است. تراکم و خوردگی به حداقل می رسد.

ویژگی های مقاومت / نصب

مواد عایق باید به آب، حلالها و مواد شیمیایی مقاوم باشند. این باید با دوام باشد و کارایی عایق آن را به سرعت از دست ندهد. این باید اجازه می دهد انتخاب گسترده ای از چسب برای نصب آن. باید نصب آسان، سبک وزن و آسان برای رسیدگی باشد. ابزارهای معمول را می توان برای نصب آن استفاده کرد. این باید اقتصادی باشد، با صرفه جویی قابل ملاحظه در هزینه اولیه و صرفه جویی در عملکرد بلندمدت. این نبایدهایی را ایجاد یا جذب کند. این باید توسط قارچ یا کپک تاثیرگذار نبوده و نباید خرمالو را جذب کند. این باید به لحاظ ابعادی پایدار باشد، پس از آن فرو ریختن یا بسته شدن نباشد.

گروه تولیدی ایران ورق

ویژگی های ایمنی

مواد عایق باید به عنوان غیر قابل اشتعال و غیر انفجاری باشند. در صورتی که ماده عایق کاری می سوزد، محصولات احتراق نباید خطرات سمی ایجاد کنند.

جعبه 5.1 مشخصات اصلی را که مواد عایق بندی مناسب باید داشته باشد را نشان می دهد.

5.3 مواد عایق حرارتی
طیف گسترده ای از مواد عایق موجود است. با این حال، تعداد کمی از نیازهای ساخت مدرن نگهداری ماهی را برآورده می کند. انتخاب مواد عایق باید بر اساس هزینه اولیه، اثربخشی، دوام، انطباق شکل / شکل آن با ماهی نگه داشته و روش های نصب در هر منطقه خاص باشد. از نظر اقتصادی، بهتر است یک ماده عایق را با هدایت حرارت پایین تر انتخاب کنید تا ضخامت عایق در دیوارهای نگهدارنده را افزایش دهید. با کاهش هدایت حرارتی، برای مقدار مشخصی از تبرید، عایق کمتر مورد نیاز است و حجم قابل استفاده بیشتر در ماهی نگهداری خواهد شد. فضای اشغال شده توسط مواد عایق در کشتی های ماهیگیری می تواند در بسیاری از موارد حدود 10 تا 15 درصد از ظرفیت ناخالص ماهی ها را نشان دهد.

جدول 5.1
مقادیر تراکم و هدایت حرارتی در دمای 20 تا 25 درجه سانتیگراد از عایق پلی اورتان

تایپ کنید

تراکم
(kg / m3)

هدایت حرارتی
(W m-1 ° C-1) / (kcal h-1 m-1 ° C-1)

فوم

30

0.026 / 0.0224

هیئت مدیره سفت و محکم

30

0.02-0.025 / 0.0172-0.0215
میانگین: 0.0225 / 0.0193

هیئت مدیره سفت و محکم

40

0.023 / 0.02

هیئت مدیره سفت و محکم

80

0.04 / 0.34

فوم در محل

24-40

0.023-0.026 / 0.0198-0.0224
میانگین: 0.0245 / 0.0211

منبع: FAO، 1989.

5.3.1 کف پلی اورتان
یکی از بهترین گزینه های تجاری موجود در مواد عایق برای کشتی های ماهیگیری، فوم پلی اورتان است. دارای ویژگی های عایق حرارتی خوب، نفوذپذیری رطوبت کم، مقاومت بالا به جذب آب، مقاومت مکانیکی نسبتا بالا و تراکم کم است. علاوه بر این، نصب نسبتا آسان و ارزان است. ویژگی های اصلی فوم های پلی اورتان در جدول 5.1 نشان داده شده است.

فوم پلی ¬ اورتان به عنوان یک مقره موثر است، زیرا دارای نسبت زیاد (حداقل 90 درصد) از میکرو سلول های بسته غیر متصل، پر از گاز بی اثر است. تا همین اواخر، گاز غیر مستقیم که معمولا در فوم های پلی اورتان استفاده می شود، R-11 (ترشیفرلوفورورکتن) بود. با این حال، پروتکل مونترال در مورد مواد که باعث تخریب لایه اوزون شده است خواستار به طور فزاینده استفاده از CFCs مانند R-11. عوامل جایگزین فوم در حال حاضر مورد بررسی قرار گرفته است، با هیدروکربن ها، هیدروفلوئوروآرکرون ها و گازهای غیر مستقیم مانند دی اکسید کربن به عنوان جایگزین توسعه یافته است.

روشهای اصلی فومهای پلی اورتان می تواند مورد استفاده قرار گیرد و از آنها به عنوان تخته های سخت / اسلب و لوله های از پیش ساخته شده استفاده می شود که می تواند در اشکال و اندازه های مختلف تولید شود. کاربردهای اصلی این نوع فوم در اتاق های سرد، فروشگاه یخ و فروشگاه های سرد است. پانل های ساندویچ سازه ای حاوی اسلب فوم می تواند برای فروشگاه های یخچال پیش ساخته تولید شود.

فوم همچنین می تواند در محل به روش های مختلف تولید شود:

این را می توان در محل ریختن این شامل مخلوط کردن مواد شیمیایی به صورت دستی و یا به وسیله ابزار مکانیکی و ریختن در قالب های باز یا فضایی است که عایق مورد نیاز است. مخلوط یک فوم را تشکیل می دهد و جامد می کند. در صورت لزوم، فوم جامد را می توان به اندازه یا شکل مورد نیاز برش داد.

این می تواند باشد



:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

پلی استایرن (PS) - پلی استایرن یک پلیمر بی رنگ است و به طور کلی سخت و نسبتا ارزان است. پلی استایرن فاقد ظاهر درخشان است و اغلب به عنوان کریستال PS یا پلی استایرن عمومی (GPPS) نامیده می شود. نمک های پلی استایرن با تاثیر بالا (HIPS) با اضافه کردن کوپلیمر های لاستیکی یا بوتادین تولید می شوند که باعث افزایش سختی و مقاومت پلیمری می شود. پلی استایرن ها دارای خواص جریان خوب در دماهای امن زیر دامنه های تخریب هستند و می توانند به راحتی اکسترود شوند، قالب تزریق یا فشرده سازی قالب بندی شده. مقادیر قابل توجهی از پلی استایرن در قالب دانه های قابل ارتقاء حرارت ایجاد می شود که حاوی یک عامل دمنده مناسب است که در نهایت باعث تولید محصولات فشرده پلی استایرن می شود. پلی استایرن (PS) بیش از 100 سال شناخته شده است اما ماهیت واقعی مولکولی آن تا سال در حدود 1920 هنگامی که کار استادینگن ساختار مولکولی مواد را در روزهای اولیه علم پلاستیک آشکار ساخت. درباره 1930 I.G. Farben، در آلمان، ابتدا پلی استایرن تولید کرد، در حالی که شرکت Dow Chemical هم در نهایت موفق به توسعه این مواد شد.

گروه تولیدی ایران ورق
مقاومت بالا (372)، مقاوم در برابر شعله (271)، پذیرش غذا (254)، هدف عمومی (203)، پردازش خوب (180)، مقاومت به حرارت بالا (162)، گسترش (149)، جریان بالا (111) چرخه ریخته گری سریع (107)، Flow Good (105)، 158 More ... Uses
بسته بندی (244)، ورق (159)، عایق (140)، عمومی (118)، فوم (117)، برنامه های کاربردی برق / الکترونیک (117)، کالاهای خانگی (108)، اسباب بازی (108)، قطعات لوازم خانگی (103) ، ظروف (102)، 143 بیشتر ... معایب
- سطوح قابل اشتعال، اما عقب مانده موجود است
- مقاومت ضعیف حلال، توسط بسیاری از مواد شیمیایی مورد حمله قرار گرفته است
- هوموپلیمرها شکننده هستند
- موضوع تنش و ترک خوردگی محیط زیست
- ضعیف بودن پایداری حرارتی ویژگی های خاص و اطلاعات پردازش



:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

Government approves ban of Styrofoam in T&T by 2019
Government has approved a ban in T&T on polystyrene foam products, such as Styrofoam, and this will be implemented by 2019.

گروه تولیدی ایران ورق


Planning Minister Camille Robinson-Regis

Speaking at the Caroni Bird Sanctuary on Thursday afternoon, Planning Minister Camille Robinson-Regis says the plan to ban was approved by Cabinet approximately two weeks ago.

She says local polystyrene manufacturers have been given time to make their products environmentally friendly, so they won’t be left behind economically.

In the meantime, the Minister says the importation of “Styrofoam” products into the country will be banned.

AUDIO: Camille Styrofoam 27 07 18

In addition to the planned ban, Government is also pushing citizens to begin recycling other waste such as PET plastic bottles, drink cartons, aluminium cans and glass bottles.

The phasing out of polystyrene foam products has already begun in Tobago, after the THA passed a motion to do so last year.

Within the Caribbean region, Dominica announced yesterday that in 2019 it will ban Styrofoam cups and containers as well as plastic plates, cups, cutlery and straws.
The Negative Impact of Styrofoam on our Oceans and Food Chain

Styrofoam/EPS is a product that causes considerable environmental impact because it is not economically beneficial to recycle yet extremely efficient to use in the biomedical, pharmaceutical, life sciences, fish, and food delivery industries. Hence, the majority of Styrofoam ends up in our waterways, landfills, and streets.

Marine waste has increased dramatically over the last century, and Expanded Polystyrene (EPS) is a big part of that waste. (1) Plastics including EPS are a very significant part of the problem and are considered to be the most persistent and most problematic. (2)

EPS waste is a significant portion of the Pacific garbage patch, a huge component of shore debris or litter, and it harms seabirds and animals. The Great Pacific Garbage Patch, also known as the Pacific trash vortex, spans waters from the West Coast of North America to Japan.

Beyond contributing to the garbage patch in large chunks, as EPS breaks into smaller and smaller pieces it is consumed by a variety of marine life, ends up in fish and ultimately makes its way up the food chain. Marine debris can be very harmful to marine life. For instance, loggerhead sea turtles often mistake plastic pieces for jellies, their favorite food. Albatrosses mistake plastic plastic pieces for fish eggs and feed them to chicks, which die of starvation or ruptured organs. (3)

Scientists call these small pieces of EPS and other plastics, which are formed as plastic breaks down, microplastics. These are extremely small particles which have some observed negative consequences. This is a newer area of research and all the risks aren’t completely understood.

However, we do know microplastics lead to obstruction of the digestive system, clogging of feeding appendages, nutritional deprivation, bioaccumulation, migration into the circulatory system, and in some cases death. (4,5,6,7)

We do know that EPS is a significant source of these microplastics as it breaks down. (8) Polystyrene’s contribution to microplastics has been documented in 42 international studies. (9)

Microplastics are also being discovered in all manner of sea life across the world both in oceans and in fresh water. For example, plastics were found in 82% of Lake Superior Herring in 2013.

Plastics were discovered in mussels in Nova Scotia. (10) In the North Sea, 10 different species of fish were examined. Depending on the species between 23% and 52% of the samples collected contained microplastics. (11)

The movement up the food chain of microplastics is called trophic transfer by scientists. (12) It’s very clear that this is happening, but it’s not yet clear what the exact impact on humans who consume this EPS infused seafood will be.



:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بگو به فوم!
زمینه

در 18 ژوئیه 2016، شورای شهر پاسادنا به اتفاق آرا به رفع استفاده از بسته بندی مواد غذایی پلی استایرن در Pasadena رای داد: دستور پخت کانتینر (PMC 8.67)

وقتی حکم اعمال می شود؟

22 اوت 2016 برای تمام امکانات و

گروه تولیدی ایران ورق

عملیات شهر، و رویدادهای حمایتی و مجاز شهری.
22 اوت 2017 برای همه ارائه دهندگان خدمات غذا و خرده فروشان در پاسادنا.
چرا شهر پاسادنا مانع از پلی استایرن شد؟

فیدر پلی استایرن سبب آسیب زیست محیطی می شود. بستر پلی استایرن به راحتی از طریق نشت آب، تخلیه طوفان، یونها و رودخانه ها، و به تالاب و اقیانوس شناور می شود. آن را هرگز biodegraded؛ آن صرفا به ذرات کوچکتر و کوچکتر فرو می ریزد و توسط حیوانات وحشی جذب می شود. در دفن زباله ها، محصولات پلی استایرن فضا را می گیرند و از بین نمی روند.

ظروف غذا ممنوع شده چیست؟

این ممنوعیت در مورد محصولات یکبار مصرف پلی استایرن استفاده می شود که برای خدمت یا حمل مواد غذایی آماده شده از جمله صفحات، کاسه، سینی، پیچ و مهره یا بسته بندی، تخت، کارتن، یخچال، ظروف ادویه، فنجان یا نوشیدنی استفاده می شود. این محصولات معمولا در پایین آیتم با یک کد بازیافت PS یا # 6 برچسب گذاری می شوند.

استثنا: ممنوعیت به موارد زیر اعمال نمیشود: نیها، فنجانها یا ظروف، و همچنین شامل بسته بندی برای غذاهای آماده نشده است.

چه کسی باید با این حکم موافق باشد؟

ارائه دهندگان غذا غذا آماده و خرده فروشان بسته بندی مواد غذایی را باید با دستورالعمل مطابقت داشته باشند. حکم به رستوران ها اعمال می شود؛ بازار کشاورزان؛ فروشگاه رفاه؛ سوپر مارکت ها، فروشندگان مواد غذایی؛ غذاخوری ها؛ کامیون های مواد غذایی؛ گروه ها یا افرادی که غذاهای آماده به عموم مردم ارائه می کنند؛ و تمام امکانات شهری و رویدادهای شهر مجاز است.

مجازات های عدم انطباق چیست؟

هشدار نوشته شده برای اولین بار برای عدم انطباق صادر شده است
نقض اول منجر به جریمه 110 دلار می شود
نقض دوم نتیجه جریمه ای از 223 دلار است
نقض سوم منجر به جریمه 560 دلار می شود
نقض چهارم منجر به جریمه 1،127 دلار می شود
چه نوع ظروف تحت دستورالعمل مجاز است؟

آلومینیوم
پلاستیک های قابل بازیافت 1 تا 5
کاغذ پوشش داده شده و بدون پوشش
کابین ظروف غذا قابل قبول پیدا کنم؟

برای اطالع از ظروف قابل قبول تماس بگیرید یا از نماینده فروش خود بازدید کنید. اگر آنها آنها را حمل نکنند، درخواست کنید که آنها شروع به انجام این کار کنند. به عنوان یک سرویس برای جامعه، شهر دارای فهرستی از تامین کنندگان ظروف خدمات غذایی قابل قبول است.

چه کسی میتواند سوالاتی در مورد جایی که بتواند محصولات جایگزین، اجرای دستورالعمل، معافیتها، کمکهای فنی را بازیابی کند، تماس بگیرد؟

با مرکز خدمات شهروندی در (626) 744-7311 یا pasadena311@cityofpasadena.net تماس بگیرید

دانلودها:

بسته بندی مواد غذایی بسته بندی شده پلی استایرن بروشور 2017

بسته بندی بولت بسته بندی مواد پلی استایرن ممنوع است



:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

What is Nix the 6?
Polystyrene products are everywhere, from coffee cup lids to straws, cutlery and cups (even SOLO cups). Expanded polystyrene foam—commonly known as "Styrofoam"—is basically polystyrene that's expanded with air. You can identify polystyrene and expanded polystyrene foam by the number "6" on the bottom of a product. In the United States, Dunkin' Donuts alone serves 2.7 million polystyrene coffee cups every day. When you Nix the 6, you pledge to refuse these single-use plastics.

گروه تولیدی ایران ورق

Through our 2017 #foamfree Action Campaign, thousands of people pledged to refuse single-use polystyrene plastic. However, in many places “foam” is not recognized as polystyrene. In 2018, we rebranded our campaign as Nix the 6, accompanied by the #sneakystyrene hashtag.

Why is polystyrene a problem?
Polystyrene and expanded polystyrene foam—better known as "Styrofoam"—are plastics made from styrene and benzene, two petroleum based chemicals. Styrene is recognized as a known animal carcinogen and found "reasonably anticipated to be a human carcinogen" by the National Toxicology Program and "probably carcinogenic to humans" by the International Agency for Research on Cancer; it is also listed as a carcinogen under California's Proposition 65 in 2016. "Possibly carcinogenic and should be investigated more closely." For forty years, this has been the conclusion of researchers who have been unsure of whether there is an increased risk of cancer associated with styrene. But now an impartial working group under the auspices of WHO and appointed by the International Agency for Research on Cancer (IARC), has upgraded the warning. Styrene is upgraded from possibly carcinogenic to probably carcinogenic for humans, and the decision is largely based on register-based studies from Aarhus together with new animal evidence.

The EPA ranks polystyrene manufacturing as the fifth worst global industry in terms of hazardous waste creation. These plastics are difficult to recycle and are even banned from many recycling programs because of contamination programs. Although the polystyrene manufacturing industry reports that recycling rates of polystyrene are increasing, it is not cost effective because expanded polystyrene foam is so lightweight and bulky. In our 2016 Plastics Better Alternatives Now (BAN) List study, we found that polystyrene is one of the most common forms of plastic pollution in the environment.

Is it the new microbead?

We have seen firsthand how individual actions can snowball into massive change. Our 2012 study that discovered plastic microbeads in the Great Lakes inspired a movement, culminating with major corporate phase out—including L’Oreal and Johnson & Johnson—and statewide bans on both coasts. In 2015, President Obama signed a federal microbeads ban into law, making them illegal nationwide!

Like microbeads, polystyrene plastics are environmental hazards. In the “New Plastics Economy” report produced by the World Economic Forum and the Ellen MacArthur Foundation, leaders of 15 global brands—including Dow Chemical, Coca-Cola, L’Oreal, Unilever, and Procter & Gamble— recommended the phase-out of polystyrene.

With local polystyrene bans on ballots and a statewide ban being considered in California, this is the year to join the movement. We did it before with microbeads—now it's time for a polystyrene ban!

Okay, I’m convinced: Polystyrene is bad news. What can I do?
1. Take the "Nix the 6 pledge to refuse polystyrene products, then share these posts to promote this commitment to your community, encouraging others to join the movement.



:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

Polystyrene foam packaging has been a topic of environmental debate for decades, and several international brands have made moves to phase it out. This slow trend may have been accelerated last month when the National Research Council (NRC) affirmed the National Toxicology Program’s 2011 finding that the organic compound styrene can “reasonably be anticipated to be a human carcinogen.”

گروه تولیدی ایران ورق

In terms of consumer hazards, the biggest styrene concern is with food packaging, as studies have shown that this substance can leech out of polystyrene takeout food and drink containers, says Mike Schade of Safer Chemicals. “If you drink coffee or soup or eat Chinese food from a polystyrene foam container you can potentially be exposed to this chemical, which government agencies consider reasonably anticipated to be a human carcinogen.”

Schade says that this latest listing of styrene means we are likely to see more cities and states ban, restrict and regulate polystyrene food packaging. “In New York City there have been proposals to ban polystyrene food packaging that were proposed when Mayor Michael Bloomberg was in office.” Based on that, Schade says, it’s very likely that companies will voluntarily begin to phase out the packaging nationwide.

Slow changes in consumer packaging
While the NRC’s decision gives the science more leverage, campaigns and petitions against food and drink retailers that use the material have been waged for years. In the 1980s, public awareness of waste was growing, with polystyrene food containers being a major target. In 1990, McDonald’s switched from polystyrene foam “clamshells” to paper-based wraps for its sandwich packaging. In 2012, in the wake of the National Toxicology Program’s report, Jamba Juice made a public commitment to stop using polystyrene foam cups after more than 130,000 people signed a petition calling for action.

Dunkin’ Donuts, on the other hand, continues to use its trademark polystyrene cup in the US. However, it has made a pledge to replace its cup within two to three years. Commenting on the NRC’s recent announcement, Christine Riley Miller, senior director of corporate social responsibility at Dunkin’ Brands says:



:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

پلی استر تجاری
پلی استایرن یکی از مهمترین پلاستیک های کالایی است. حجم تولید پلی استایرن و کوپلیمرهای استایرن چند میلیون تن در سال است. تحت نام های مختلف تجاری، از جمله Styrofoam ™، Styropor®، و Styron ™ فروخته می شود

گروه تولیدی ایران ورق

سه درجه مهم از استایرن عبارتند از:

GPPS: پلی استایرن عمومی، که به عنوان پلی استایرن شفاف نیز شناخته می شود، به طور کامل شفاف، سفت و سخت و کم هزینه ترموپلاستیک ساخته شده از مونومر استایرن است. GPPS محصول جامد تولید شده در قالب گلوله های 2-5 میلی متر است.

HIPS: پلی استایرن با ضخامت زیاد حاوی 5 تا 10٪ لاستیک (بوتادین) است و برای قطعاتی که نیاز به مقاومت بالا (er) دارند استفاده می شود. HIPS یک کوپلیمر پیوندی است که دارای sidearms پلی استایرن است. پیوند زمانی رخ می دهد که برخی از رادیکال ها با واکنش های دوگانه پلی بوتادین واکنش نشان دهند.

EPS: پلی استایرن قابل انعطاف شامل میکرو گلوله یا مهره های حاوی عامل دمنده (معمولا پنتان) است. پلی استایرن گسترش یافته یا فوم عایق حرارتی، مقاومت بالا و قابلیت پردازش خوب است.

کوپلیمرهای Styrenic و مخلوط آنها گرمایشی مهندسی در نظر گرفته شده است، زیرا خواص آنها را می توان در طیف گسترده ای برای تعداد زیادی از برنامه های کاربردی با طیف گسترده ای از روش های پردازش که اجازه می دهد تولید محصولات با کیفیت بالا و بسیار مقاوم در برابر پلاستیک مناسب برای بسیاری از برنامه های کاربردی مورد نیاز است.


برنامه های کاربردی
پلی استایرن یک پلیمر است که ارزان و آسان برای پردازش است. این مواد انتخابی برای بسیاری از برنامه های کاربردی از جمله بسته بندی مواد غذایی، کالاهای مصرفی یکبار مصرف مصرف کننده و همچنین قطعات برای برنامه های اپتیکی، الکترونیکی / الکتریکی و پزشکی است. انواع مختلفی از محصولات از طریق قالب گیری تزریقی، از جمله ظروف غذاخوری، فنجانهای پلاستیکی، لوازم خانگی، اسباب بازی، موارد CD، ظروف لوازم آرایشی، پوشش ها و وسایل، شکل گرفته است.

پلی استایرن قابل انعطاف، یا کریستال پلی استایرن 2 و یا کوپلیمرهای استایرن خیس شده با عامل دمنده (معمولا پنتان)، برای تولید محصولات مختلف فوم مانند فنجان نوشیدنی یکبار مصرف، کارتن های تخم مرغ، سینی، ظروف فست فود، بسته بندی آستین و عایق حرارتی برای بازار ساخت و ساز.

برنامه های پزشکی عبارتند از pipettes، ظروف پتری و ظروف پزشکی.



:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

Summary
That heat flows from hot to cold is an unavoidable truth of life. People have put a lot of effort into stopping this natural physical behavior, however all they have been able to do is slow the process. Student teams investigate the properties of insulators in their attempts to keep cups of water from freezing, and once frozen, to keep them from melting.

گروه تولیدی ایران ورق
This engineering curriculum meets Next Generation Science Standards (NGSS).
Photo shows a family of six people having a picnic in a park. They are sitting at a picnic table with a cooler and thermos nearby.
Ice coolers work as insulators to keep drinks and food cold so that family picnics can be enjoyed
copyright
Engineering Connection
Temperature regulation is important in many aspects of engineering. Packaging engineers design containers and systems to be able to reliably ship items at specific temperatures. Mechanical engineers make sure that working engines do not overheat, and electrical and computer engineers design electronics so that they do not overheat. Civil engineers specify the most suitable insulating materials for the climates where their structures reside. Temperature regulation applies an understanding of the principles of heat transfer, which is relevant in almost all engineering disciplines.

Learning Objectives
After this activity, students should be able to:

Explain what "insulate" means and its implications in keeping things cold or warm.
Conduct basic experimental processes.
Describe how natural materials differ from human-made materials in terms of insulation.
More Curriculum Like This

What Is Heat?
Middle School Lesson

How Hot Is It?
Elementary Lesson

What's Hot and What's Not?
Middle School Lesson

Heat Transfer: No Magic About It
High School Lesson
Educational Standards
NGSS: Next Generation Science Standards - Science
Common Core State Standards - Math
International Technology and Engineering Educators Association - Technology
State Standards
Suggest an alignment not listed above
Materials List
Each group needs:

4 3 oz. plastic cups
4 larger clear plastic cups
3 Styrofoam cups
aluminum foil, 8½-in x 11-in piece
20 cotton balls
teaspoon-sized spoon
4 rubber bands
Data Chart, one per student, to be filled in during the experiment
Results Chart, one per student, to be filled in after the experiment
To share with the entire class:

pitcher of warm water
plastic wrap
baking pan
large book or magazine
freezer
Introduction/Motivation
Photo looking into an open plastic cooler filled with ice, beverages, sandwiches, fruits and vegetables.
copyright
When you go to a summer picnic at a beach, in the mountains or at a lake, why do you put your cold drinks and ice in a cooler? What would happen if you put them in a backpack instead? (Listen to student ideas.) Yes, that's right, you would end up with a wet backpack and warm drinks. The cooler helps to keep the drinks cold because it acts as an insulator and slows the transfer of energy from one source to another, meaning it helps keeps the inside of the cooler cold and the heat out.

The opposite of an insulator is a conductor. What do you think a conductor does? (Listen to student ideas.) Yes, that's right, a conductor speeds up the transfer of energy from one source to another. You may have experienced this if you ever removed the lid to a pot cooking on the stove. A metal pot is a conductor and heats up quickly on the stove so that it cooks food or boils water faster. Just be careful before touching a metal pot because you could get burned.

What would happen if you designed a cooler using a material that acts as a conductor? Or a cooking pot with a material that acts as an insulator? (Listen to student ideas.)



:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()