نوشته شده توسط : علی پور

جهت ساخت آبنما با یونولیت و پلاستوفوم مقدمه یونولیت یا این که پلاستوفوم را بصورت ورق ضخامت 10 و یا 20 سانت الی 50 و 100 سانت که بستگی به طرح ابنما دارااست خریداری نموده و طرح آبنما را بوسیله ابزار های مختلف از قبیل اره چوب بری ، سیم داغ ، هویه برقی وسمباده یونولیت و پلاستوفوم را به صورت طرح در می آوریم . همچنین می توانیم از گونه های یونولیت مثل یونولیت پلاستوفوم استوانه ای هم استفاده کنیم .

یونولیت بسته بندی

تولید آبنما با یونولیت و پلاستوفوم انجام می پذیرد .

لازم بذکر هست جهت ایجاد آبنما با یونولیت و پلاستوفوم چگالی و دانسیته یونولیت معمولا 20 الی 40 فشرده می‌باشد . در تولید آبنما با یونولیت و پلاستوفوم بعد از پیاده سازی طرح برروی یونولیت با رزین اختصاصی پوشش یونولیت کل سطح را پوشانیده و ضد آب می‌نماییم ، از مخلوط سیمان و پودر سنگ نیز میتوان جهت محکم سازی و ضد نفوذ آب در یونولیت و پلاستوفوم استعمال کرد .

سپس از کم آب شدن لایه رزین نوبت به رنگ آمیزی و طرح منش آبنما با یونولیت و پلاستوفوم میرسد که با رنگ ضد آب شالوده تینر معمولا با رنگهای آبی‌رنگ و خاکستری تیره و واضح رنگ آمیزی میگردد . در صورت ساخت حجمهای تعالی میتوان زیر سازی یونولیت را با میلگرد و نبشی طرح بخشید و حجمهای بزرگی در ایجاد آبنما با یونولیت و پلاستوفوم درست کرد ویا هر نصیب و پلکان را انقطاع جدا در حیث گرفت و ایجاد آبنما با یونولیت و پلاستوفوم در چند قطعه سوار و ساخته شود .در اجرای طرح ساخت آبنما با یونولیت و پلاستوفوم راه و روش آب و آبشار و هم لوله برگشت آب به بالا را بایستی در نظر گرفت .

 





:: برچسب‌ها: یونولیت بسته بندی ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: