نوشته شده توسط : علی پور

ويژگيهاي
بلوك سبك پلاستوفوم سقفي EPS توليد
بلوكهاي پلاستوفوم سقفي
بلوك سقفي جديد از مواد پلي استايرن انبساطي ساخته گردیده و بهترين جايگزين بلوكهاي سيماني و سفالي مي باشد .


ويژگيهاي
بلوك سبك پلاستوفوم سقفي EPS
1-
سبكي 2- بسرعت و سهولت در اجراي سقف
3- پايدار در مقابل زلزله : به دليل كاستن توشه مرده در مقابل زلزله پايدارري بيشتري داراست و در هنگام زمین لرزه خرد نمي شود .

4- صرفه جوئي در گچ و خاك : براي اولين توشه شيارهائي در سمت تحتاني بلوك مذكور ايجاد شده و در نصیب زير سقف قرار مي گيرد .

یونولیت

5- صرفه جوئي در آهن آلات : در هر متر مربع 22% كاهش مي يابد .

6-
ضربه پذير
7-
حمل و نقل سريع و آسان
8
- كاهش 15 بدن وزن در هر 100 متر مربع
9-
سرعت زياد در اجرا و كاهش هزينه هاي دستمزد
10
- صرفه جوئي در تير هاي بتني سقف مي شود به طوري كه مي توانایی مسافت محور تيرچه بتني را از 50 سانت به حداقل 60 سانت تغيير داد


پلی
استایرن انبساطی ( یونولیت) نوشتار
اصلی: یونولیت این نوع پلی استیرن با نام اختصاری Expanded polystyrene) EPS) نوعی پلیمر سفید رنگ که به آن ها یک عامل فوم کننده بیشتر گردیده می باشد . که در ایران با نام یونولیت شناخته می شود .

ایران ورق

موارد
مصرف برای ساخت بلوک‌های پلاستوفوم سقفی به مراد استعمال به عنوان عایق صوتی و حرارتی در ساختمان‌ها و مکان‌های متفاوت .

عایق برودتی در سردخانه‌ها و یخچالهای صنعتی .

ایجاد گونه های فوم‌های بسته بندی و اشکال یخدان و ترموس .

مجنمع‌های
تولید کننده و محصولات پتروشیمی
ایجاد کننده محصولات نهایی پتروشیمی
تبریز ۲۰۰ - ۳۰۰ - ۴۰۰ پتروشیمی
بانیارگنبد F-3000 - F-2000- F-1000 پتروشیمی
Xingda Group ZKF ۳۰۱ - ZKF 302 پتروشیمی
ANYPOL SE ۲۰۰۰ - SE 2500 پتروشیمی
LG Chem R۱۲۰ - R160 پتروشیمی
TAITACELL 321T - ۳۲۱MM پتروشیمی
Change Bubble F130B پتروشیمی
Starex-Samsung SF200H - SF300H پتروشیمی
King Perl FMS - FSA [۷]

گریدهای
متعدد پلی استایرن انبساطی گریدهای یونولیت (EPS) معمولاً بر شالوده مقدار ذرات و مدل پوشش سطح آن ها انجام می‌گردد . البته گریدهای خاصی از آن مانند کندسوز شده (F) و آنتی استاتیک نیز وجود دارااست .[۸]



:: برچسب‌ها: یونولیت, ایران ورق ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

از لحاظ شیمیایی، پلی استیرین یک هیدروکربن طویل زنجیر است که در آن مرکزها متغیر کربنی به گروه‌های فنیل (نامی که به بنزن حلقه‌ای داده می‌شود) متصلند .
فرمول شیمیایی پلی استایرن N(C8H8)می‌باشد .


او‌لین بار پلی استایرن بوسیله ادوارد سایمون در سال ۱۸۳۹ کشف شد که خودش نمی‌دانست چه ماده با ارزشی کشف کرده . تهیه و تنظیم تجاری منومر استایرن و پلیمریزاسیون آن به سال ۱۹۳۴ بر می شود که شرکت "داو" توانست استایرن را از فراورده‌های نفتی سنتز نماید و سپس آن را پلیمریزه نماید . در به عبارتی مقطع شبیه این فرایند فرایند تکمیلی خود را در آلمان غربی می طی کرد . تجربیات به دست آمده از این متاع در مدت مبارزه جهانی دوم موجب شوید تا در سال‌های سپس از جنگ، پلی استایرن خیر تنها به عنوان یک عایق الکتریسیته گران قیمت شناخته نشود، بلکه به عنوان یک پلاستیک گرمانرم، ارزان و با خاصیت خوب معرفی شود . با طی گذر بازه و با نشر تئوری‌های متعدد (از پاراگراف تئوری هرمان اشتاودینگر در سال ۱۹۲۲ در مورد پلیمر)، در غایت کمپانی BASF در اولِ سال ۱۹۵۰ یک مراحل دو مرحله‌ای برای ایجاد فوم پلی استایرن را بسط بخشید . در این مراحل تراز نخستین مشتمل بر تنظیم دانه‌های حاوی توزیع یکنواخت عامل پف زا بوسیله رویکرد پلیمریزاسیون سوسپانسیونی مونومر استایرن بوده که در تراز دوم این ماده در داخل یک قالب پروسه می‌شود . سهولت ایجاد فرآورده به هر شکل و اندازه از مزایای این رویکرد بوده که باعث توسعه و گسترش آن شد . این ماده او‌لین توشه در سال ۱۹۵۰ تولید شوید .

ایران ورق
پلی
استایرن معمولی پلی استایرینی با اسم اختصاری GPPS که جهت مصارف عمومی قضیه به کارگیری قرار می‌گیرد، معمولاً بایستی دارنده خاصیت مانند مقاومت خوب در برابر حرارت، توان ضربه پذیری مطلوب و سیالیت نیکی در هنگام فرآیند باشد . این پلی استایرنها خواص دی الکتریکی و استحکام بالایی دارا‌هستند به همین عامل در مصارف الکتریکی کاربرد بالایی دارند . اسم تجاری این محصول در بازار کشور ایران کریستال می باشد .


موردها
مصرف برای
ایجاد ظروف یک بارمصرف، وسایل الکترونیکی، بدنه ساعت، تلویزیون، رادیو، اسباب و اثاث ورزشی، اسباب بازی، عایق برودتی دربدنه یخچال‌ها، فریزرها و وسایل خانگی پلی
استایرن مقاوم این نوع پلی استایرن با نام اختصاری (high-impact polystyrene HIPS) مقاوم به ضربه میباشد و به همین ادله در ایجاد ظروف و بدنه لوازم خانگی کاربرد دارد . اسم تجاری این ماده در بازار کشور‌ایران هایمپک می‌باشد .


موردها
مصرف برای
ساخت اسباب ورزشی، اسباب و اثاث بازی، عایق برودتی دربدنه یخچال‌ها، فریزرها و وسایل خانگی

پلی
استایرن انبساطی ( یونولیت) نوشتار
اصلی: یونولیت این گونه پلی استیرن با نام اختصاری (Expanded polystyrene EPS) نوعی پلیمر سفید رنگ که به آنان یک دلیل فوم کننده طولانی تر گردیده میباشد . که در کشور ایران با نام یونولیت شناخته می شود .


مورد ها
مصرف برای تولید بلوک‌های پلاستوفوم سقفی به خواسته استفاده به تیتر عایق صوتی و حرارتی در ساختمان‌ها و مکان‌های متفاوت .
عایق برودتی در سردخانه‌ها و یخچالهای صنعتی .
ایجاد انواع فوم‌های بسته بندی و اشکال یخدان و ترموس .


ویژگیهای
بلوک سبک پلاستوفوم سقفی EPS 1)
سبکی 2)
سرعت و سهولت در اجرای سقف 3) پایدار در مقابل زمین لرزه : به برهان کاستن توشه مرده در مقابل ز‌لزله پایدارری بیشتری دارااست و در هنگام زمین لرزه خرد نمی شود .
4) صرفه جوئی در گچ و خاک : برای اولین بار شیارهائی در سمت تحتانی بلوک ذکر شده تولید گردیده و در نصیب ذیل سقف قرار می گیرد .
5) صرفه جوئی در آهن آلات : در هر متر مربع 22% کاهش می یابد .
6)
ضربه پذیر 7)
حمل و نقل پرسرعت و آسان 8)
کاهش 15 تن وزن در هر 100 متر مربع 9)
سرعت زیاد در اجرا و کاهش هزینه های دستمزد 10)
صرفه جوئی در تیر های بتنی سقف می شود به طوری که می توانایی مسافت محور تیرچه بتنی را از 50 سانت به دستکم 60 سانت تغییر داد

گریدهای
متعدد پلی استایرن انبساطی گریدهای یونولیت (EPS) معمولاً بر شالوده مقدار ذرات و مدل پوشش سطح آن‌ها انجام می گردد .
ولی گریدهای خاصی از آن مانند کندسوز گردیده (F) و آنتی استاتیک نیز وجود دارااست



:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

پلی
اتیلن hdpe چیست؟ پلی‌اتیلن
پس از آن که کاتالیزورهای مناسب برای تسریع واکنش‌های پلیمریزاسیون به وسیله فردی به نام زیگلر کشف شد، آخر و عاقبت در سال ۱۹۵۰، پلی اتیلن به رخ صنعتی در مقیاس انبوه تولید شدند . از میان‌دسته‌های حیاتی مواد پلی اتیلنی، پلی اتیلن hdpe یک عدد از مهم‌ترین پلیمرهای موضوع به کارگیری در صنعت پلاستیک به شمار میرود .

به گزارش سرویس بازار ایسنا، گروه صنعتی کشور ایران پایپ در ادامه یادداشتی درباره پلی اتیلن hdpe آورده میباشد .

پلی اتیلن hdpeدارای وزن منحصر به فرد ۹۵/ . بوده و یک پلیمر نسبتاً سخت و مقاوم در برابر ضربه است؛ این پلی اتیلن صنعتی می تواند تا دماهای حدود ۱۲۰ سکو سانتی‌گراد خواص خویش را نگهداری کند و استوار بماند . خاصیت ویژه و اختصاصی به شخص پلی اتیلن hdpe سبب ساز گردیده می‌باشد که از این پلیمر در صنعت های زیادی استفاده شود .

ایران ورق

پلی اتیلن hdpeاز حیث ساختاری، یک ماده پلیمری فاقد شاخه جانبی هست و از نظر صورت ظاهری، مات و واضح هست . دوام و استحکام بسیار بالای پلی اتیلن hdpe موجب شده، از آن برای تولید اشکال بطری‌های پلاستیکی، بطری‌های شیر و موادغذایی، بطری‌های موادآرایشی و بهداشتی مثل شامپوها و . . . به کارگیری میشود .

تنها صنعت موادغذایی نمی‌باشد که از مواد پلی اتیلن hdpe برای ساخت تولیدات خویش استفاده می‌کند، بلکه صنعت های بزرگی همچون ساخت کیسه‌های پلاستیکی مرکز ها خرید، مخازن پلی اتیلنی، اشکال لوله پلی اتیلن ، شیرآلات پلاستیکی و اتصالات، لوازم بازی، سطل‌های آشغال و بازیافت و بسیاری موارد دیگر از این ماده پلیمری به کار گیری میکنند . برای ایجاد مخازن پلی اتیلن بایستی از فیلم های پلی اتیلن hdpe استفاده شود، زیرا برای ایجاد این مخازن نیاز به جوشکاری صفحات پلیمری می باشد .

مزایای
به کار گیری از پلی اتیلن hdpe
مواد پلی اتیلن hdpe در برابر مواد شیمیایی و محیط‌های اسیدی و قلیایی بسیار مقاوم هستند؛ از این جهت از آن‌ها برای ایجاد اشکال لوله پلی اتیلن انتقال دهنده مواد شیمیایی و آب و فاضلاب استفاده می‌گردد . یک عدد دیگر از مزایای دارای اهمیت مواد پلی اتیلن hdpe، مقاومت بالا در برابر تنش‌های ناشی از محیط میباشد . این مواد در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید مقاومت بالایی دارا‌هستند و تغییر‌و تحول ماهیت نخواهند داد .

در‌صورتی‌که از پلی اتیلن hdpe برای تولید اشکال لوله کاروگیت انتقال دهنده آب و فاضلاب به کارگیری شود، هم به فیس دفنی و هم سطحی می توانند نصب شوند و در برابر حمله جوندگان موذی و یا رشد باکتری‌ها و بقیه میکروارگانیسم‌ها میتوانند تندرست و پایدار بمانند .

اصلی ترین مسأله‌ای که دنیا مدرن با ان در ارتباط است، مسأله بازیافت مواد و حفاظت از محیط‌زیست بشر هست . به کارگیری از پلی اتیلن hdpe برای صنعت بسته‌بندی موادغذایی و بقیه مواد پلاستیکی، ضایعات کمتری ساخت میکند و موجب می‌گردد تراز مصرف انرژی به شدت کاهش یافته و آلودگی کمتری در محیط‌زیست ایجاد شود . پلی اتیلن hdpe، قابل بازیافت میباشد و به راحتی در کارخانه‌ها می‌توان آنها را به مواد قابل مصرف تبدیل کرد .

انواع
مواد پلی اتیلن hdpe
مواد پلی اتیلن hdpe که در تمام عالم تولید و به بازار عرضه می شوند دارای گریدهای مختلفی هستند؛ این مواد به دسته‌های متنوعی تقسیم‌بندی میشوند و هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های منحصربه‌فرد به خویش را دارا‌هستند . به طور کلی از مواد پلی اتیلن hdpe برای کاربردهای ایجاد فیلم، تزریق پلاستیک و تولید گونه های لوله و اتصالات استعمال می گردد . مهم ترین گریدهای تجاری مواد پلی اتیلن hdpe دربرگیرنده EX۵ / HI۵۰۰ / EX۳ / BL۳ / PE۱۰۰ و ۶۰۴۰ هستند .

یکی از مهم ترین و بزرگ‌ترین صنعتی که در حالا حاضر از این مواد استفاده می‌کند، صنعت لوله و اتصالات پلی اتیلن هست . "گروه صنعتی ایران پایپ" یک عدد از برگزیدگان شرکت‌های فعالی در زمینه تنظیم و تأمین لوله و اتصالات پلی اتیلن مرغوب است .

علاقه‌مندان برای اطلاع از نهایی قیمت‌های اتصالات پلی اتیلن، قیمت لوله پلی اتیلن و همینطور اخذ مقاله‌ها علمی در این ارتباط می‌توانند به تارنما این شرکت مراجعه کنند و با کارشناسان این گروه در رابطه باشند .



:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

احدهای تولیدکننده محصول ها پلی استایرنی در صنایع پتروشیمی میهن میباشد .
با این وجود با بهره برداری از طرح‌های نو مصرف‌کننده خوراک «استایرن منومر» در صنعت های میان‌دستی و بالادستی صنعت پتروشیمی همچون پتروشیمی تخت جمشید پارس و انتخاب و واحدهای کهن تری همچون پتروشیمی تبریز و قائدبصیر و راه اندازی چندین از طرح‌های میان‌دستی با مقیاس کوچک و میانگین تولیدکننده تولیدات پلی استایرنی، صادرات خوراک «استایرن منومر» فعلا از سوی هلدینگ پتروشیمی خلیج عجم ممنوع اعلام گردیده هست .


قیمت استایرن منومر در بورس فرآورده روز چهارشنبه (نهم آبان ماه ۹۷ ) بیشترین بها معاملات بورس جنس مربوط به «استایرن منومر» پتروشیمی تندگویان به مقدار حدودی ۵۴ .۷ میلیارد تومان اختصاص یافت . این جنس به بها کیلویی ۱۰ هزار و ۹۱۱ تومان (۱۱ .۳ درصد بالاتر از بها پایه) در حجم ۵۰۱۶ تن، توسط کارگزاری «سهم آشنا» به طور سلف فروخته شد .

ایران ورق
روز چهار‌شنبه (دوم آبان ۹۷ ) بیشترین قیمت معاملات بورس‌کالا به «استایرن منومر» کمپانی پتروشیمی پارس (پارس) به میزان حدودی ۵۳ .۲ میلیارد تومان اختصاص یافت . این محصول به ارزش متوسط کیلویی ۱۰ هزار و ۶۰۶ تومان (۶ .۴۴ درصد بالاتر از ارزش اساس و حدود ۶۰ درصد بخش اعظم از میانگین داد و ستد پیشین در ۲۵ مهر) در حجم ۵۰۱۶ تن، توسط کارگزاری «سینا» به طور سلف فروخته شد .

Eps
(یونولیت) چیست؟ Eps ، پلیمری می‌باشد که از مونومر استایرن ساخته گردیده است، هیدروکربن مایعی که در واقع یک عدد از مشتقات نفتی می‌باشد . در دمای اتاق، پلی استایرن به رخ جامد و ولی انعطاف پذیر میباشد ولی در دماهای بالاتر می تواند ذوب شده و به فیس قالب هایی درآید .

طرز
تهیه و تنظیم فوم : رزین به وسیله دستگاهی مکنده به درون دستگاهی استوانه ای که با سرعت در حال چرخش می باشد وارد می شوند . رزین در این دستگاه پس از رسیدن به دما ی 120 رتبه و فشار 0 .8 توشه به رخ دانه دانه های فوم تبدیل می شود . در این حالت دانه های تولید گردیده ی فوم را در سیلوی مخصوص به بازه زمانی 24 ساعت نگهداری می نمایند تا رطوبتی در در بین دانه ها وجود دارد از در بین برود .

پس از ایجاد دانه های فوم آن‌ها را در پایین دستگا ه پرس می ریزند و با فشار بخار آب آن‌ها را به بلوک های فومی تبدیل می نمایند .

بعد
از تولید بلوک های فومی به میزان های متفاوت آن را با استعمال از المنتهای حرارتی برش میزننداین رویه ، به رویه سنتی پر اسم و رسم است
در راه و روش سنتی بلوک فومی را با دستگاهی بسیار ساده، به ورقهای فوم تبدیل می کند این خط مش با دستگاهی سرو کار دارااست که المنت های حرارتی را با یک برنامه یکامپیوتری به جنبش در می آورد و اشکال گوناگونی را از قطعات فوم می سازد .



:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

گزارش بازار در مورد پلی استایرن قابل گسترش (Eps) گزارش بازار ارزش های بازار را با تولیدات، مناطق، انواع و برنامه های کاربردی ارزیابی می کند. این گزارش متمرکز بر برآورد اندازه بازار، وضعیت، چشم اندازها، وضعیت رقابتی و روند، سه گانه داده، برنامه های تحقیقاتی و روش شناسی است.

گزارش تحقیقات بتجزیه و تحلیل نوع محصول، طبقه بندی، کاربران نهایی، برنامه های کاربردی و پیش بینی ساختار زنجیره صنعت صنعت پلی استایرن (Eps) تا سال 2023 را ارائه می دهد. بازار پلی استایرن Expandable (Eps) 2012-2023 گزارش اطلاعات مربوط به رانندگان کلیدی، محدودیت ها و فرصت ها با تاثیر آن بر مناطق.

ایران ورق

برای مثال نمونه PDF را بخوانید: https://www.absolutereports.com/enquiry/request-sample/13775700

بالا در این پلی استایرن قابل گسترش (Eps) گزارش بازار:

Ming Dih Industry، Flint Hills، Synthos، Taita Chemical، شرکت BASF-YPC Limited، Kaneka Corporation، Polioles SA De CV، BASF، Sunpor Kunststoff، LG Chem، Total Petrochemicals، IRPC Public Company Limited، INEOS، Sekisui Plastics، Eni، VIETNAM پلی استایرن، Eastchem، SH انرژی و شیمی، گروه Sunde، Chevron فیلیپس شیمی، NOVA مواد شیمیایی

ما همچنین می توانیم گزارش های جداگانه منطقه ای یا منطقه ای سفارشی را برای مناطق زیر ارائه دهیم:

آمریکای شمالی
اروپا
چين
ژاپن
خاورمیانه و آفریقا
هندوستان
آمریکای جنوبی
دیگران
آیا هر گونه سوال مربوط به این گزارش وجود دارد؟ با ما تماس بگیرید: https://www.absolutereports.com/enquiry/pre-order-enquiry/13775700

مهمترین انواع محصولات پلی استایرن قابل انعطاف (Eps) در این گزارش عبارتند از: نوع 1Type 2Type 3Type 4Type 5

در این گزارش بیشترین میزان استفاده از فیلترینگ پلی استر (Eps) قابل انعطاف که در این گزارش مورد استفاده قرار می گیرد عبارتند از: Application 1Application 2Application 3Application 4Application 5

دلیل کلیدی برای خرید پلی استایرن قابل انعطاف (Eps) گزارش بازار:

برای به دست آوردن تجزیه و تحلیل روشنی از بازار و درک جامع از بازار جهانی و چشم انداز تجاری خود را.
ارزیابی فرایندهای تولید، مسائل عمده و راه حل هایی برای کاهش ریسک توسعه.
برای درک بیشتر موثر ترین رانندگی و محدود کردن نیرو در بازار و تاثیر آن در بازار جهانی.
در مورد استراتژی های بازار که توسط سازمان های مربوطه به تصویب می رسد، اطلاعات کسب کنید.
برای درک چشم انداز آینده و چشم انداز بازار.
علاوه بر گزارش ساختار استاندارد، ما همچنین با توجه به شرایط خاص، تحقیقات سفارشی ارائه می کنیم.
درخواست سفارشی سازی گزارش پلی استایرن قابل انعطاف (EPS) در: https://www.absolutereports.com/enquiry/request-customization/13775700

امتیازات پوشش داده شده در این پلی استایرن قابل گسترش (Eps) گزارش بازار:

نقاطی که در گزارش پلی استایرن Expandable (Eps) گزارش شده، بازیکنان کلیدی بازار هستند که در بازار مانند تولید کنندگان، مواد خام، تامین کنندگان تجهیزات، کاربران نهایی، معامله گران، توزیع کنندگان و غیره نگران هستند.
مشخصات کامل کسب و کار ذکر شده است. در نتیجه این گزارش شامل قابلیت، تولید، قیمت، درآمد، هزینه، ناخالص، نسبت، حجم فروش، درآمد فروش، مصرف، نرخ، واردات، صادرات، عرضه، راه های آینده و پیشرفت های تکنولوژیکی است که آنها در حال ساخت هستند. . داده های تاریخی 2012 تا 2017 و اطلاعات پیش بینی شده از سال 2018 تا سال 2023 است.
عوامل رشدی بازار پلی استایرن قابل گسترش (Eps) در جزئیات ذکر شده اند که در آن کاربران مختلف نهایی بازار به خوبی توضیح داده شده اند.
داده ها و اطلاعات توسط تولید کننده، منطقه، نوع، برنامه و غیره، تجزیه و تحلیل سفارشی اضافی سازگار با نیازهای خاص است.
گزارش بازار بازار پلی استایرن (Eps) قابل انعطاف شامل تجزیه و تحلیل SWOT در بازار است. در نهایت، گزارش حاوی بخش نتیجه گیری هر کجا که نظرات مشاوران تجاری شامل می شود.
گزارش بازار بازار پلی استایرن قابل ارتقا (EPS) را با قیمت 2960 دلار (مجوز تک نفره) در: https://www.absolutereports.com/purchase/13775700

درباره مطلق گزارش ها:

گزارش مطلق یک پلت فرم پیشرفته برای کمک به پرسنل کلیدی در دنیای کسب و کار استراتژیک و تصمیم گیری چشم انداز بر اساس حقایق و ارقام حاصل از تحقیقات بازار عمیق است. ما یکی از نمایندگان فروش بالا در بازار هستیم، که به شما کمک می کند تا با استفاده از پارامترهای داده های هوشمندانه ای را به ارمغان بیاورید.

اطلاعات تماس:

نام: Ajay More

ایمیل: sales@absolutereports.com

سازمان: گزارش مطلق

تلفن: +1 424-253-0807 / +44 20 3239 8187



:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

کلاس چهارم و پنجم ما مطمئنا می دانیم که دونکین دونات یک مکان عالی است! ما عاشق داشتن یک میان وعده مونکین و یک کاکائو داغ بعد از مدرسه هستیم. با این حال، ما در مورد فنجانهای پلی استیشن استفاده می کنیم. آنها بیش از 1.7 میلیارد قهوه در سال به فروش می رسند و اکثر آنها در فوم پلی استایرن هستند. ما به نتیجه رسیدیم، این فنجانها واقعا بر زندگی ما، زندگی شما و همه چیزهایی که به آن اهمیت میدهید تأثیر میگذارند. ما قصد داریم به شما ثابت کنیم که Donuts دونکین باید از استفاده از Styrofoam متوقف شود یا این که عواقب زیادی وجود خواهد داشت. Donuts دونکین باید از آن استفاده نکنند، زیرا اول از همه برای محیط زیست بد است. ثانیا، برای حیوانات بد است و در نهایت، به این دلیل که باعث مشکلات سلامتی انسان می شود. بنابراین، اگر شما در Dunkin 'Donuts کار می کنید، یا اگر به Dunkin Donuts متصل هستید، از روز زمین، 2015 آوریل 22، استفاده از فنجان های Styrofoam را متوقف کنید.

ایران ورق

اول از همه، این فنجان برای محیط زیست بد است. یک ماده شیمیایی است که در ساخت فوم پلی استریو به نام هیدروفلوئورو کربن وجود دارد که می تواند 1000 برابر گرما بیش از CO2 را بگیرد. و اگر در آسمان بیش از حد هیدروفلوئوروکربن وجود داشته باشد، گرمایش جهانی یک مشکل بزرگتر خواهد بود. همچنین 25 درصد از فضای دفن زباله را می گیرد! فوم پلی استیل واقعا برای محیط زیست بد است.

فوم پلی استیل برای محیط زیست بد است، بنابراین برای حیوانات نیز بد است. 500 سال طول می کشد تا شکست بخورد، و در آن 500 سال، برخی از حیوانات آن را بخورند. هنگامی که حیوانات پاستور فوم مصرف می کنند، از جلوگیری از هضم ناشی از گرسنگی جلوگیری می کند. دلیل دیگر این که پودر فوم برای بدنه حیوانات بد است، این است که در اقیانوس آرام، غول پیکر بزرگ پایتخت زباله اقیانوس آرام وجود دارد. این از زباله هایی ساخته شده است که مردم آن را از طریق جريان پرورش داده اند. محققان تخمین می زنند که در مورد اندازه تگزاس است. بسیاری از پلی استایرن در پانل زباله وجود دارد که حیوانات به اشتباه غذا می خورند.

فوم پلی استیل برای محیط زیست بد است، برای حیوانات بد است، اما همچنین باعث مسائل مربوط به سلامت انسان می شود. 90،000 کارگر که می تواند آسیب ببیند. اثرات معمولا پوست، چشم، اثرات معده و سرماخوردگی را تحریک می کند. اگر یک کارگر دائما در تماس با فایبرگلاس قرار دارد، می تواند ناامیدی، سردرد، خواب آلودگی، ضعف یا اثرات روی کلیه را ایجاد کند. یکی دیگر از دلایل تکان دهنده این است که نوشیدنی هایی که در فنجان های پلی استایرن نگهداری می شود کمی از پودر فوم ساخته شده است. دانشمندان این را با وزن یک فنجان با نام تجاری جدید پیدا کردند و سپس پس از آنکه کسی از آن نوشید، وزن یک فنجان را جبران کرد. فنجان سبک تر بود!
مراکز بازیافت که قبول می کنند: پلی استایرن / EPS فوم
پلی استایرن یا # 6 پلی استایرن، محصولاتی که می توانند بازیافت شوند، شامل فنجان، پلاستیکی، سینی های گوشتی، کارتن های تخم مرغی و غیره می باشد. اگر مورد پلی استایرن باشد، این مورد با # 6 مشخص خواهد شد.
محصولات EPS فوم همچنین شامل فنجان، بشقاب، سینی گوشت، کارتن تخم مرغ، اما با شماره بازیافت علامت گذاری نشود. کولرهای فوم EPS و بسته بندی فوم ضخیم نیز قابل بازیافت هستند.

ظروف دندانه دار (فقط 6 فوم)
این مکان فوم EPS را قبول نمی کند.

6588 Marbut Road
لیتونیا، گرجستان 30058
دریافت جهات

تلفن: 770-482-8851
ساعت: لطفا ساعت ها تماس بگیرید
مواد مورد قبول:
پلی استایرن / EPS فوم
 
بسته بندی Dolco (# 6 فقط فایبرگلاس)
این مکان تنها کارتن های تخم مرغ تمیز و فشرده را می پذیرد. لطفا کارتون های تخم مرغ را در سطل آشغال خارج از فروشگاه قرار دهید و آنها را از بین ببرید تا بازیافت شود.

252 Hosea Road
لارنسویل، گرجستان 30046
دریافت جهات

تلفن: 770-963-6191
ساعت: 24/7
مواد مورد قبول:
پلی استایرن / EPS فوم



:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

• بپرسید به پلی استایرن هر نوع محصولات پلی استایرن (مانند فنجان، ظروف، ظروف) یا اقلامی که در این پلاستیک بسته بندی شده را خریداری کنید. هنگامی که من غذا می خورم، از جایگزین برای پلی استایرن برای جایگزین ها می خواهم، و وقتی که من سفارش می دهم، وقتی می توانم ظروف شیشه ای خودم را بکشم. در هنگام بازدید از یک کافی شاپ یا هر موسسه ای که قهوه را در پلی استایرن خدمت می کنید، شما همچنین می توانید خود را از فنجان قلیایی فولاد ضد زنگ یا سرامیک خود بگیرید.

ایران ورق

• بیگانه باشید اگر کار کنید یا داوطلب شوید در فضایی که فنجانهای پلی استایرن در اتاق استراحت استفاده می شود، ایده تغییر در لیوان های سرامیکی را معرفی کنید. یادآوری قدرت که این سوئیچ پول را ذخیره می کند! هر کس یک لیوان یا دو تن در خانه دارد که می توانند به دلیل آن بخورند. بله، فنجان ها باید شستشو شوند، اما اکنون همه بزرگسالان هستند، درست است؟

• دوباره گرم کنید. هرگز مواد غذایی یا نوشیدنی ها را در ظروف پلی استایرن تجدید نکنید.
در نهایت گرم و فصل پخت و پز بر ما است. پس از یک زمستان سخت، من مطمئن هستم که هر کس هر فرصتی برای خیس کردن خورشید و لذت بردن از گرما را خواهد گرفت!

به افتخار آب و هوای گرم، شما ممکن است در تمام صفحات یکبار مصرف، پارچه های سفارشی، ظروف و لوازم مورد نیاز خود داشته باشید. دلایل زیادی برای فروش محصولات یکبار مصرف وجود دارد و یکی از آنها استریو فوم است.

چرا از فوم پلاستیکی اجتناب کنید؟
استیروپوم حاوی استایرن شیمیایی است که با سرطان، بینایی و از دست دادن شنوایی، اختلال در حافظه و غلظت و اثرات سیستم عصبی مرتبط است ... لیست ادامه دارد. چه اتفاقی می افتد هنگامی که غذاهای گرم و یا نوشیدنی های مایعات از صفحات و فنجان های پلی استایرن مصرف می کنید، استرول از پودر فوم و بدن ما پدید می آید.

استایرن چنين مواد شيميايی دشوار است، که در لیست خطرناک 100+ ما گنجانده شده است که ما خرده فروشان را تشويق می کنيم که از دور حرکت کنند.

مانند بسیاری از مواد شیمیایی، ما در مورد اثرات بهداشتی آنها از مواجهه با کارگران می دانیم. اثرات طولانی مدت قرار گرفتن در معرض استایرن مزمن که بسیاری از کارگران تولیدی با آن مواجه هستند عبارتند از: افسردگی، سردرد مزمن، خستگی و ضعف، و اثرات جزئی بر عملکرد کلیه و خون. وزارت کار ایالات متحده، اداره ایمنی و بهداشت شغلی و EPA از اثرات منفی استایرن آگاه هستند، اما هنوز به طور موفقیت آمیز استفاده از آن محدود شده اند. این یکی از دلایلی است که ما نیاز به اصلاح سیاست OSHA و TSCA برای محافظت از نیروی کار آمریكا داریم.

استایرن: یک فرآورده نفتی است که می تواند در پلاستیک، رزین ها و پلی استایرن یافت شود. این یک ماده شیمیایی سمی است که برای تولید پلی استایرن استفاده می شود. موارد CD، مواد غذایی خدمات و چمدان؛ شما نام آن را، این مواد شیمیایی ممکن است وجود داشته باشد.
پلی استایرن: ساخته شده از استایرن، پلی استایرن مواد سبک وزن، عایق است که می تواند در هر دو حالت مایع و جامد باشد.
فوم پلی استایرن: این در واقع "فوم پلی استایرن اکسترود شده" (EPS) است، اما ما آنرا فقط فوم پلی استایرن می نامیم. این از پلی استایرن ساخته شده است و برای بسیاری از چیزهایی مانند تخته موج سواری، پارک های زندگی، کیسه های لوبیا و البته بشقاب ها و فنجان های یکبار مصرف استفاده می شود.



:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

فوفوم اثر در حیوانات
فوم پلی اتیلن می تواند برای حیواناتی که مواد غذایی را از محل دفن زباله ها از بین ببرد، آسیب برساند. محصولات پلی استایرن دارای تمایل به راحتی از بین بردن قطعات کوچک است که باعث ایجاد خطر برای حیوانات می شود.

 ایران ورق

کاهش و استفاده مجدد از فوم
بعضی از شرکت ها برای استفاده مجدد و بازیافت پودر فوم را جمع آوری می کنند. با فروشگاه های بسته بندی بسته بندی پلی اتیلن در منطقه خود چک کنید بیشتر آنها گلوله های Styrofoam را برای استفاده مجدد خواهند پذیرفت. یکی دیگر از روش های کاهش استفاده از فایبرگلاس، انتخاب جایگزین محصولات سازگار با محیط زیست است. بسته بندی و صنایع غذایی شروع به معرفی جایگزین بسته بندی سازگار با محیط زیست در بازار کرده اند، مانند بالشتک های هوایی و بسته بندی مواد غذایی زیست تخریب پذیر. در مقایسه با پلی استایرن، این دو جایگزین سازگار با محیط زیست جدید، باعث کاهش آلودگی و حفظ فضای ذخیره سازی در محل دفن زباله می شوند.

آیا می دانید؟
هر تن کاغذ بازیافتی، 17 درخت، 60،000 گالن آب، 225 کیلووات ساعت برق، 350 را ذخیره می کند
 پوند سنگ آهک، 275 پوند گوگرد، 9000 پوند بخار و 3.3 متر مکعب از فضای ذخیره سازی زباله.
یک درخت حدود 700 بسته بندی مواد غذایی را تولید می کند که در سوپرمارکت کمتر از یک ساعت مصرف می شود.
بازیابی 14 درخت ارزش کاغذ کاهش آلودگی هوا توسط 165،142 تن است.
آلومینیوم بازیافتی می تواند به مدت 60 روز در قفسه مواد غذایی به عنوان یک میوه جدید بازگردد.
ما از سالانه بیش از 80،000،000،000 قوطی سودا آلومینیومی استفاده می کنیم.
آمریکایی ها هر سال 25،000،000،000 فنجان قهوه استریپ فوم را دور بریزند.
حدود یک سوم از زباله های زباله به طور متوسط ​​از مواد بسته بندی تشکیل شده است.
از هر 10 دلاری که خریداری می کنید، 1 دلار (10 درصد) برای بسته بندی هایی که از بین می رود، می رود. بسته بندی حدود 65 درصد زباله های خانگی را نشان می دهد.
برای ساخت Boeing 747 حدود یخچال های آلومینیومی حدود 201 تن می شود.
یک خانواده معمولی 182 گالن نوشابه گازدار، 29 گالن آب، 104 گالن شیر و 26 گالن آب بطری در سال مصرف می کند. این مقدار زیادی ظروف است - مطمئن شوید که آنها بازیافت می شوند!
بخشی از شما
بازیافت لوگو 1
همیشه PRECYCLE را به یاد داشته باشید، زباله را در منبع زباله ای کاهش دهید و محصولاتی با محیط زیست را انتخاب کنید.
درخواست فویل آلومینیومی به جای یک جعبه را از رستوران مورد علاقه خود درخواست کنید.
تخم مرغ خود را در کارتن های بازیافت شده یا مواد قابل بازیافت بسته بندی کنید.
استفاده از کاغذ کمپوست و یا ظرف غذا قابل استفاده مجدد.
گلوله های بسته بندی ناخواسته / بادام زمینی خود را به فروشگاه بسته بندی و حمل و نقل محلی برای استفاده مجدد استفاده کنید.



:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بتن خود فشرده (SCC) یک بتن تازه است که قادر به جریان و پر کردن قالب خود به خود بدون نیاز به یک ویبراتور برای جمع و جور آن است. یکی از دلایلی که موجب آسیب ساختار سازه در طی زلزله می شود وزن سنگین اعضای ساختاری آن است که از چگالی بالا مواد مورد استفاده چنین مواد بتنی برخوردار است. ترکیب سبک وزن یکی از راه حل های کاهش وزن ساختار است. بنابراین، SCC با استفاده از ترکیب سنگین مصنوعی (ALWA) یکی از راه حل های کاهش وزن خود (بار مرده) یک ساختار است. اين تحقيق به منظور بررسي تاثير استفاده از ALWA در بتن معمولي و SCC از لحاظ مقاومت فشاري و مدول الاستيسيته انجام شده است. برای بررسی تأثیر استفاده از ALWA در SCC، چندین تغییر درصد از ALWA به عنوان جایگزینی برای دانه های طبیعی در نظر گرفته شد. نسبت ALWA به عنوان جایگزینی به مجموع دانه درشت 0٪، 15٪، 50٪ و 100٪ بود. نمونه های آزمایشی بتن استوانه ای با ارتفاع 200 میلی متر و قطر 100 میلی متر برای هر دو مقاومت فشاری و مدول الاستیسیته بود. نتایج آزمون مقاومت فشاری نشان داد که درصد درصد ALWA مورد استفاده در SCC بالاتر است و مقاومت فشاری بتن کمتر است. علاوه بر این ALWA به عنوان جایگزینی برای دانه های طبیعی طبیعی به بتن های معمولی و SCC به ترتیب با 15٪ جایگزینی با مقاومت فشاری بتن معمولی و SCC به ترتیب 21.13 و 28.33 MPa به دست آمد. در حالی که مدول الاستیسیته بتن معمولی و SCC به ترتیب 20،843.99 و 23717.77 مگاپاسکال بود.

ایران ورق

در این مطالعه، با استفاده از رویکرد تاگوچی، پارامترهای مخلوط مخلوط بتن سبک وزن پلی استایرن (EPS) مخلوط شده است. چگالی، مقاومت فشاری و رفتار تنش-تنش مورد آزمایش قرار گرفت. مخلوط بهینه از بتن سنگین سبک EPS در بین آزمایش های مورد بررسی برای ساخت آجر توخالی سبک وزن انتخاب شده است. نتايج نشان مي دهد كه دوز EPS داراي بيشترين تاثير بر مقاومت فشاري بتن EPS سنگين وزن، نسبت آب و سيمان، در حالي كه نسبت سيمان و شن به نسبت كمتري برخوردار است. رابطه بین چگالی و مقاومت فشاری EPS بتن سبک وزن سبک به عنوان fc = 2.43 × γ2.997 × 10-9 ارائه شده است. مشروعیت استفاده از آجر سبک سبک EPS ساخته شده توسط EPS EPS سبک سبک وزن بتن تایید شده است.

ویژگی های جعبه فوم پلی استایرن
جعبه فوم فوم فوم جدید مواد فوم ساز محیط زیست با بافر قدرت، ظرفیت لرزه ای است. آن انعطاف پذیر، سبک وزن است، می تواند از طریق نیروی تاثیر خارجی، جذب و پخش شود. پلی استایرن دارای مجموعه ای از عایق استفاده عالی، رطوبت، عایق حرارتی، عایق صدا، ضد اصطکاک، ضد پیری، مقاومت در برابر خوردگی است. مواد سفید، خواص ضد استاتیک قابل توجهی دارند. این نیز مواد قابل بازیافت قابل استفاده در محیط زیست است. به غیر از بسته بندی، اما همچنین ممکن است برای ساخت و ساز، مهندسی برق و مهندسی مکانیک استفاده شود.

جعبه ماهی

جعبه های استریو فوم با مقاومت در برابر ضربه و مقاومت در برابر ضربه، برجسته می شوند. مزایای آن به طور گسترده ای در مبلمان، لوازم خانگی، هدایا، چوب، شیشه، سرامیک، ضد آب ساخت، فرش، لمینیت، سر و صدا، کیسه مسافرتی، قطعات دقت، انواع عایق لوله و سایر زمینه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

سبزیجات جعبه

مزایای:
1، خواص فیزیکی عالی
عایق قوی، عایق، ضد آب، عملکرد ضد برخورد، بافر، عایق ایده آل و محافظ مواد بسته بندی، مناسب برای اهداف پستی است.


2، عملکرد اقتصادی برتر
به دلیل وزن سبک آن، EPS فوم می تواند مواد بسته بندی و هزینه های حمل و نقل را کاهش دهد، مقرون به صرفه است.


3، عملکرد زیست محیطی خوب
قابل بازیافت، روند سازگار با محیط زیست.


4، عملکرد چند منظوره
جعبه های پلی استایرن را می توان بارها و بارها مورد استفاده قرار داد، ترکیب های مختلف را می توان برای ابعاد خاصی از محصولات اصلاح کرد و مناسب است.

 

بعضی از مردم تصميم می گيرند که EPS را به دفاتر زباله منتقل کنند و يا ماده سوزانده شوند، اما اين عمل آلودگی زيادی در هوا، آب و خاک دارد. اما ماشین بازیافت GREENMAX می تواند فشرده یا ذوب گرم EPS به بلوک تنگ و بلوک EPS فشرده را می توان دوباره استفاده می شود. در نتیجه، شرایط آلودگی و منابع بهبود خواهد یافت و بسیار تغییر خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: یونولیت, ایران ورق ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

آجر بتنی سلولی با پلی استایرن مجتمع بازیافت شده
خوان بوسکو هرناندز زاراگوزا، 1 ترزا لوپز لارا، 1 جیمی هارتا رنگل، 1 کارلوس لوپز-کجون، 1 ادواردو روجاز گونزالس، 1 جی. گارسیا رودریگز، 2 و جورج آدو 3
1 Universidad Autónoma de Queretaro، Facultad de Ingeniería، Cerro de las Campanas S / N، سرهنگ Las Campanas، 76010، QRO، مکزیک
2Instituto Tecnológico د Celaya، Department of Ingeniería Industrial، Avenida García Cubas 1200 Esquina Ignacio Borunda، 38010 Celaya، GTO، مکزیک
3 Universiade de Rosario، Instituto de Mecánica Aplicada y Estructura (IMAE)، Facultad de Ciencias Exactas، Ingeniería y Agrimensura، Riobamba y Berutti S / N، 2000 Rosario، Argentina

ایران ورق

دریافتی 20 مه 2013؛ اصلاح شده در 2 اکتبر 2013؛ پذیرفته شد 16 اکتبر 2013

مجله علمی: الکس لی

کپی رایت © 2013 خوان بوسکو هرناندز-زاراگوسا و همکاران. این یک مقاله دسترسی آزاد است که تحت مجوز مجوز Creative Commons توزیع شده است، که اجازه استفاده، توزیع و بازتولید نامحدود در هر رسانه را فراهم می کند، در صورتی که کار اصلی به درستی ذکر شده است.

چکیده
آجر بتنی سلولی با استفاده از ملات وزنی سبک با پلی استایرن جمع آوری شده بازیافت شده به جای مواد شنی تهیه شده است. پس از تعیین خواص بلوکی (جذب، مقاومت فشاری و تنش کششی)، مشخص شد که این آجر دارای الزامات استانداردهای سنگ تراشی مورد استفاده در مکزیک است. مواد به دست آمده از واحدهای تجاری سبک تر است، که آنها را سریع تر، کنترل کیفیت و حمل و نقل آسان می کند. آن کمتر نفوذ پذیر است، که کمک می کند تا از تشکیل رطوبت حفظ قدرت خود را با توجه به پیوستگی بیشتر نشان داده شده با پلی استایرن خشک است. این انعطاف پذیری بیشتر بود که به دلیل جابجایی خاک، باعث کاهش آسیب پذیری دیواره ها می شود. علاوه بر این، صرفه اقتصادی است، زیرا از مواد قابل بازیافت استفاده می کند و خواصی دارد که باعث جلوگیری از خراب شدن عمر مفید آن می شود. ما برای استفاده از بهترین EP در صنایع خشک توصیه می کنیم برای به دست آوردن بهترین خواص آجر استفاده کنید.

1. معرفی
یک ملات سبک وزن می تواند به روش های مختلف تولید شود و اساسا به عامل هوای بستگی دارد، بدین معنی که کاهش چگالی ماده شامل ساختن هوا در ساختار آن می شود، که می تواند با جایگزینی سنگ معدن (شن و ماسه) توسط هوا انجام شود. بنابراین، ورود هوا به ساختار مواد، موجب تشکیل حباب ها (فضای خالی) درون بتن یا ملات می شود. بنابراین، هنگامی که آن را خشک می کند، سوراخ های هوا یک ماده سبک وزن تولید می کنند. این نوع بتن به عنوان بتن سلولی شناخته شده است. پیشنهاد شده است که یک بتن سبک وزن را به عنوان یک بتن ساخته شده با سنگین وزن و یا بدون دانه بندی که اجازه می دهد وزن کمتر از بتن معمولی 2400 کیلوگرم در متر مکعب است.

با توجه به استفاده از پلی استایرن در بتن، ادبیات استفاده از دانه های Expanded Polystyrene (EP) را به عنوان aggregate lightweight هر دو در بتن ها و ملات حاوی سیلیس دیگ ماده مواد سیمانی اضافی اشاره دارد. به نظر می رسد بتن های حاصل دارای تراکم های متفاوت از 1500 تا 2000 کیلوگرم بر متر مکعب، با نقاط قوت مربوط به آن متفاوت است از 10 تا 21 مگاپاسکال [2]. مطالعه دیگری از استفاده از دانه های پلی استایرن (EPS) و پلی استایرن (EEPS) بدون انبساط (UEPS) به عنوان aggregate lightweight در بتن هایی که حاوی خاکستر پرواز به عنوان مواد سیمانی اضافی است را پوشش می دهد. بتن سبک با محدوده وسیعی از تراکم بتن (1000 تا 1900 کیلوگرم بر متر مکعب) به طور عمده برای مقاومت فشاری، کشش کششی، مهاجرت رطوبت و جذب مورد بررسی قرار گرفت. نتایج بدست آمده نشان می دهد که برای اندازه دانه و تراکم بتن قابل مقایسه، بتن با تسمه های UEPS 70٪ بالاتر استحکام فشاری نسبت به EPS را نشان می دهد



:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

او تعهدات کارمندان شهر و گروه های زیست محیطی را که توسط بنیاد Surfrider به رهبری بنیاد Surfrider تعهد می کنند، نادیده می گیرند که از کسب و کار اسپانیایی صحبت نمی کنند. او درباره این تعهدات در زبان انگلیسی و اسپانیایی صحبت کرد.

شورای کریس کیت، یکی از سه جمهوریخواه، برای رأی دادن به این ممنوعیت، گفت که وی درباره مشارکت در کسب و کارهای متعلق به افرادی که زبانهای دیگر نیز صحبت می کنند، نگران است.

او گفت: "در حالی که من قدردانی می کنم برخی از آنها در اسپانیا، چه در مورد تاگالوگ، ویتنامی، ژاپنی وجود دارد؟"

ایران ورق

ممنوعیت ناشی از افزایش نگرانی در مورد آلودگی پلاستیک در اقیانوس است. پلاستیک هنگامی که شما آن را نگه دارید، گسسته و محکم به نظر می رسد، اما آن را به تکه های کوچک تجزیه می شود و سپس یک مشکل آلودگی قابل اشتعال می شود. این می تواند در داخل حیوانات دریایی قرار بگیرد که آن را برای غذا اشتباه می کند یا به فلوتی ها غول پیکر زباله هایی که در حال حاضر در سراسر جهان غواصی می کنند، انباشته می شود. فوم پلاستیکی به ویژه بد به نظر می رسد زیرا به راحتی از دسترس خارج می شود، مانند کیسه های پلاستیکی تک نفره که قبلا در سراسر کالیفرنیا ممنوع شده است.

گروه هایی که داوطلب تمیز کردن سواحل هستند، از جمله Surfrider و ساکن ساوثیگو، ساکنان پلاستیکی بیشتری نسبت به هر چیز دیگری پیدا می کنند، بیشتر از آن فوم پلاستیکی است.

شورمن اسکات شرمن گفت مشکل مردم پلاستیکی نیست، پس باید شهروندان به جای ممنوعیت، پس از جارو برقی بمانند.

او گفت: "فوم پلی استریل پایین نیست و خود را در اقیانوس پرتاب می کند."

حتی پس از ممنوعیت اثر می گذارد، ظروف غذای پلاستیکی باقی می مانند، قانونی هستند، مخالفان ممنوعیت ممنوعیت.

شورای کریس بخش رهبری فشار برای ممنوعیت پلاستیکی پلاستیکی.

او گفت: "اثرات منفی پلی استایرن دائمی است و سلامت سان دیهان، حیات وحش و صنایع حیاتی کشورمان را تهدید می کند." "زمان برای ما به گوش دادن به گروه های اجتماعی، غیرانتفاعی و کسب و کار است که برای سالها از این تغییرات حمایت کرده اند و از پودر فوم و پلاستیک در سن دیگو فرار کرده اند."

شهر رویکرد پراکنده نسبت به فوم پلاستیکی دارد. چند سال پیش، شورای شهر برنامه ای برای از بین بردن پول دریافت کرد.

در روز سه شنبه، شرکت دارت کانتینر، سازنده پلاستیک که در سال های اخیر بیش از 200،000 دلار صرف ساخت کمپین های سیاسی محلی و لابیگری کرده است، از شهر درخواست کرد که فوم پلاستیکی آن را ممنوع نکنند، بلکه بر روی بازیافت بیشتر آن تمرکز می کند. نماینده Dart، Nikki Buffa، وکیل مدافع Latham & Watkins، در ارائه به شورای شهر و نامه اکتبر اشاره کرد که بدهی های قانونی بالقوه می تواند شهرستان را با ممنوعیت مواجه است.

تعریف: این پست به روز شده است تا روشن شود که بوفا به صراحت اعلام نکرده است که شرکت کانتینر دارت ممکن است شهر را شکایت کند، در صورتی که ممنوعیت بدون مطالعه زیست محیطی را تأیید کرد.



:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بازیافت پلی استایرن
ایده کسب و کار هوشمند
بازیافت پلی استایرن به عنوان یک کسب و کار؟ Heart قلب یک سیستم ساده و قابل تکرار را برای تبدیل فایبرگلاس به یک محصول مفید ایجاد کرده است و فرصتی برای هر دو مردان و زنان برای ایجاد یک کسب و کار پایدار فراهم می کند و در عین حال کمک به پاکسازی محیط زیست از طریق بازیافت استریو فوم. در قلب گرم، ما با ساخت یک دفتر با آجر فوم ما تجربه می کنیم.

این مقدار پول زیادی برای راه اندازی ندارد و محصول دارای بسیاری از کاربردهای احتمالی است. ویدیو را تماشا کنید تا ببینید که چقدر آسان است، و گام به گام جهت زیر را دنبال کنید.

ایران ورق
بازیافت پلی استایرن
شما می توانید فوم را قبل از اینکه پس از آن پرتاب شود جمع آوری کنید. ساده ترین راه برای جمع آوری بسیاری از پلی استایرن است که با فروشگاه لوازم خانگی ترتیب دهید تا آن را برای شما حفظ کند. لوازم خانگی از رادیو به یخچال و فریزر با بلوک های پلی استایرن بسته بندی می شوند که مستقیم به تخلیه می شوند. فروشگاه ها خوشحال هستند که به شما اجازه می دهد بدون هیچ زحمتی از چیزهای مورد علاقه خود را ذخیره کنید. شما همچنین می توانید بسیاری از بستر فوم را در کنار جاده ها و در دفن روستا پیدا کنید. اگر پودر فوم شما جمع آوری شده است چرب است - به عنوان مثال، ظروف غذای قدیمی - یک درام بزرگ پر از آب معطر و آنها را در اطراف آن درهم بریزید. شستشو خوب

بازیافت پلی استایرن
در حال حاضر عرضه فوم پلی استایرن قلب گرم گرم - در یک روز از تخلیه روستای محلی جمع آوری شده است
بازیافت پلی استایرن: سنگزنی
برای استفاده از پلی اتیلن برای تولید سیمان، باید آن را به کوچکترین "سلولها" بشکنید. ما این را "فاز" می نامیم. آن را در همه جا پرواز می کند و همه چیز را می پوشاند. اما اگر فایبر گلاس را به این سلول های کوچک برسانید - مثلا اگر آن را با انگشتان خود به قطعه های کوچک پاره کنید، آجر شما هم با هم نخواهد ماند.

بازیافت پلی استایرن
آجر ناقص ساخته شده از قطعات دست پوسیدگی فوم است
برای نگه داشتن آن ساده، به روش فریز کردن آن را با یک برس سیمی بریزید. شما باید این کار را با نگه داشتن فوم پلاستیکی در یک کیسه زباله پلاستیکی بزرگ و تمیز کردن قلم مو در سطح آن انجام دهید. "فاز" در کیسه جمع آوری می شود.

اگر می خواهید نگاه حرفه ای تر داشته باشید، می توانید یک چرخ دنده مکانیکی ساده بسازید. طراحی خاص بستگی به مواد و وسایل مورد نیاز شما دارد، اما چهار قسمت اصلی وجود دارد: (1) قیف برای فوم، (2) خود دستگاه آسیاب، (3) منبع برق، و (4) "فاز" مجموعه.

قهوه گرم قلب در حال حاضر یک قیف تخته سه لا و یک موتور الکتریکی است، اما با یک قلاب بزرگ و دوچرخه قدیمی آغاز شده است. این دستگاه، یک قطعه از لوله های PVC بود که با ناخن ها آنها را با یک سیگار روشن تر و سپس به PVC تبدیل کردیم. ما شاخه های چوبی را برای انتهای PVC پیگیری کردیم تا بتوانیم یک محور را از طریق آن قرار دهیم و یک کیسه زباله را بر روی انبساط قرار دادیم تا فاز را جمع آوری کنیم.

بازیافت پلی استایرن
شماتیک از قلب صاف گرمکن استریو فوم
بازیافت پلی استایرن
سنگ شکن فشاری گرم قلب از طرح های مختلف ساختمانی ساخته شده است. گمشده کیسه جمع کننده (کیسه زباله ای بزرگ) است که در پایین دستگاه آسیاب می کند.



:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

اکریلونیتریل بوتادین استایرن (ABS) و دیگر متخصصان استرینریس
معرفی

ABS یک ماده ایده آل است که هر کجا که کیفیت عالی، رنگ و حساسیت مورد نیاز باشد. ABS یک ترکیب پلیمری دو مرحله ای است. فاز پیوسته کوپلیمر استریل- آکریلونیتریل (SAN) به سختی، سختی و مقاومت در برابر حرارت می پردازد. چقرمگی ABS نتیجه ذرات لاستیکی پلیبوتادین است که به صورت یکنواخت در ماتریس SAN توزیع شده اند.

ایران ورق

خواص

نمرات استاندارد ABS به طور خاص برای رعایت الزامات مشتریان اصلی طراحی شده است. ABS به راحتی توسط افزودن مواد افزودنی و با تغییر نسبت سه مونومر اکریلونیتریل، بوتادین و استایرن اصلاح می شود: از این رو نمرات موجود شامل تاثیر بالا و متوسط، مقاومت در برابر حرارت بالا و الکتروپمپاژ است. تقویت فیبر می تواند برای افزایش سختی و ثبات ابعاد گنجانیده شود. ABS به آسانی با پلیمرهای دیگر مخلوط شده یا آلیاژی می شود و دامنه خواص موجود را افزایش می دهد. عقب ماندگی آتش ممکن است با افزودن مواد افزودنی بازدارنده یا ترکیب با PVC باشد. مواد طبیعی یک رنگ عاج قطبی است و به راحتی با رنگدانه یا رنگ رنگ می شود. نمرات شفاف نیز موجود است.

انواع مختلفی برای برنامه های کاربردی مختلف در دسترس هستند، مواد معمولا تزریق شده یا اکسترود شده اند.

مشخصات فیزیکی

 

مقاومت کششی 40-50 Mpa
قدرت ضربه دهی 10 تا 20 کیلوگرم / متر مربع
ضریب حرارتی گسترش 70-90x10-6
حداکثر استفاده از Temp 80 - 95 oC
تراکم 1.0 - 1.05 g / cm3

مقاومت در برابر مواد شیمیایی

محلول اسید ****
قلیایی کردن ****
روغن و گریس ****
هیدروکربن های آلیفاتیک **
هیدروکربن های آروماتیک *
هیدروکربن های هالوژن
الکل * (متغیر)

4.1 کوپلیمر اکریلونیتریل-بوتادین-استایرن
اکریلونیتریل-بوتادین-استایرن یا ABS، یک ترموپلاستیک معمولی است که برای تولید محصولات سبک، سخت و نرم، مورد استفاده قرار می گیرد. کوپلیمرهای استایرن اکریلنیتریل (SAN) از دهه 1940 در دسترس بوده و در حالی که افزایش استحکام آن بر روی پلی استایرن، آن را برای بسیاری از برنامه های کاربردی مناسب می سازد، محدودیت های آن منجر به معرفی یک لاستیک، بوتادین، به عنوان یک سوم مونومر تولید محدوده مواد محبوب مراجعه به عنوان پلاستیک ABS. این در دهه 1950 در دسترس قرار گرفت. در دسترس بودن این پلاستیک ها و سهولت پردازش سبب شده که ABS تبدیل به یکی از محبوب ترین پلیمرهای مهندسی شود.

ساختار شیمیایی مونومرها در شکل 4.2 نشان داده شده است. نسبت مونومرها معمولا بین 15 تا 35 درصد آکریلو نیتریل، 5 درصد تا 30 درصد بوتادین و 40 تا 60 درصد استایرن است. این را می توان به عنوان یک کوپلیمر پیوند یافت، که در آن پلیمر استریل-اکریلنیتریل در یک سیستم پلیمریزاسیون در حضور لاتکس لاستیک پلاستیک پلی اتیلن تشکیل شده است؛ محصول نهایی یک ترکیب پیچیده از کپلیمر استایرن - اکریلنیتیرول، یک پلیمر پیوند استایرن - اکریلنیتریل و پلی بوتادیان و برخی از لاستیک پلی بوتایدین آزاد است. شماره ثبت CAS CAS شماره ((Abstracts Service)) 9003-56-9 است.



:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 اسفند 1397 | نظرات ()