نوشته شده توسط : علی پور

حالا که شهر نیویورک به سیاتل، پورتلند و واشنگتن دی سی پیوست، در ممنوعیت فوم پلی استایرن بهتر شناخته شده به عنوان فایبرگلاس - به نظر می رسد مانند فنجان های قهوه ای فست فود استیک و فلفل قرمز و نوشیدنی پودری، راه دایناسورها را می گیرد.

چرا ما از پلی استایرن استفاده می کنیم؟
استیو فوم از زمانی که در دهه 1940 توسعه یافت، یک ماده پرطرفدار است، زیرا ارزان، سبک وزن و یکبار مصرف است. متاسفانه، از آنجا که پلی استایرن از پلیمرها مانند پلاستیک ساخته شده است، این ماده در دفن زباله هرگز نابود نمی شود.

این مسئله به ویژه بزرگ است، زیرا تحقیقات نشان می دهد که پلی استایرن ممکن است سرطان زایی برای انسان ها باشد. خبر خوب این است که گزینه های زیادی برای مواد ارزان و سبک وزن وجود دارد که برای سلامت و محیط شما بهتر است.

این لیستی از گزینه های موجود در مورد Styrofoam را بررسی کنید تا ببینید چه چیزی ممکن است فردا به یک کافی شاپ یا صندوق پستی نزدیک شما بیاید!

1. مواد قارچ
اعتباری: Ecovative DesignCredit: طراحی اکولوژیکی
این مواد به جای ساخت ساخته شده اند. نه، به طور جدی - آنها از قارچ ساخته شده اند! زباله های کشاورزی با قارچ قارچ مخلوط می شوند تا جایگزین بسته بندی کاملا پایدار تولید شود.

2. بسته بندی قابل برنامه ریزی
اعتبار: UFP TechnologiesCredit: فن آوری UFP
آیا شما با خواص گیاهان دارویی مواد بسته بندی استاندارد خود ناراضی هستید؟ منظورم اینه که نه، درست است؟ دانه های موجود در این تخته فیبر می توانند تحویل پست بعدی خود را به باغ پنجره ناز تبدیل کنند.

3. بادام زمینی بسته بندی خوراکی
اعتباری: عینک آفتابی Alligator Credit: عینک آفتابی عینک آفتابی
بادام زمینی بسته بندی حتی بیشتر سرگرم کننده است، زمانی که شما می توانید آنها را بخورید. ما نمیتوانیم تضمین دهیم که آنها فوق العاده مزه هستند، اما از آنجا که آنها به طور کامل از ذرت ذرت ساخته شده اند، شما نباید نگران باشید که حیوانات خانگی شما تصمیم به خوردن آنها را داشته باشند.

4. فنجان InCycle®
اعتبار: MicroGREEN، Inc.Credit: MicroGREEN، Inc.
MicroGREEN با استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد خود برای افزودن دی اکسید کربن به پلاستیک های بازیافتی، ایجاد یک پلاستیک سبک وزن و با دوام است که برای بازیافت و استفاده مجدد آسان تر است.

یونولیت بسته بندی

5. Bamboo Fiber Eco Bowl
اعتبار: Nova68Credit: Nova68
یادداشت تام دیکسون به مشتریان توضیح می دهد که این کاسه ها از فیبر بامبو پودری با رزین ساخته شده است. این یادداشت می گوید: "پس از یک زندگی عمر طولانی، آنها می توانند به عنوان گلدان گیاه بازنشسته شوند و یا به راحتی به زمین بازگردانده شوند."

6. مواد بسته بندی زیست محیطی EarthAware ™
اعتبار: اپوک TimesCredit: اپوک تایمز
این به نظر می رسد یک کیسه هوا به طور منظم پلاستیکی است، اما مواد بسته بندی EarthAware ™ ساخته شده با نوع خاصی از پلاستیک است که می تواند در 5 سال زیست زدایی شود. این بسیار سریعتر از تاریخ زیست تخریب استریو فوم است که هرگز نیست.

7. زمین Shell "کاغذ" صفحات
اعتبار: دوره های زمانی: اعتبار: دوره عصر
هیچ کاغذی در این صفحات یکبار مصرف وجود ندارد. در عوض، برنج، سیب زمینی و آهک می تواند آینده پیکنیک پارک مرکزی باشد.

8. ذغال سنگ پلاستیکی
اعتبار: Giz MagCredit: Giz Mag
ذغال سنگ اغلب برای ساخت گلدان های باغبانی، ویسکی اسکاتلندی و آتش سوزی عجیب و غریب استفاده می شود. اما به لطف یک سازمان تحقیقاتی فنلاند، این منابع ارزان و فراوان نیز می توانند به فنجان و ظروف زیست تخریب پذیر تبدیل شوند.

9. ecotainer® فنجان
اعتبار: بسته بندی زیست توده بسته بندی: بسته بندی زیست توده
بیش از 90 درصد از پلی اتیلن در دفن زباله های نیویورک از ظروف غذا مانند ورق ها، جعبه های برداشت شده و فنجان های یکبار مصرف استفاده می شود. این فنجانهای نازک Ecotainer®، ساخته شده از گیاهان بازیافت شده و فیبرهای چوبی، به آسانی می تواند این طاقچه را پر کند.

10. لیوان غذا خوراکی
اعتبار: رهبر پایدار: اعتبار پایدار: رهبر پایدار
این ممکن است فنجان استاندارد "به جلو" شما را جایگزین کند، اما ما می توانیم کاملا نیویورک را دوست داشته باشیم که این ظروف غذا را دوست دارد. ساخته شده از ژلاتین گیاهی، این فنجان های سبز گیاهی به طعم های مختلفی می رسند که نوشیدنی شما را تشویق می کند. آنها همچنین فوق العاده سازگار با محیط زیست هستند - چه در دفن زباله و چه در شکم شما.





:: برچسب‌ها: یونولیت بسته بندی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: