قیمت یونولیت پلاستوفوم فشرده
نوشته شده توسط : علی پور

ارزش
یونولیت پلاستوفوم فشرده امروزه از یونولیت و پلاستوفوم به فعالیت گیری های فراوانی در مسئله های متعدد می شود . از جمله این به کارگیری ها می توان به عایق کاری ها و نیز چنین بسته بندی ها اشاره کرد . اما این ماده به کارگیری های بیشتر از این حرف ها را دارد و محدود به این نمی شود بلکه چه بسا در عملیات ساختمانی و عمرانی هم از این ماده هم به کارگیری می شود .
از دسته های متعدد یونولیت، استفاده های مختلفی می شود که بسته به نوع، میزان و ابعاد، ضخامت و فشردگی و چگالی و یا این که دانسیته متعدد مختلف هست .
در این مطلب قصد داریم در رابطه با کیفیت و منش ساخت نوعی از یونولیت به نام یونولیت فشرده مشاجره کوتاهی کنیم و در نقطه پایان اشاره کوتاهی به هزینه های این گونه از یونولیت ها بکنیم .

یونولیت

یونولیت
فشرده
یونولیت های فشرده، به یونولیت هایی گفته می شود که عمدتا دارنده چگالی بالای 25 و دانسیته 40 می باشند . حتمی به ذکر میباشد که از دانسیته 40 به بالا را یونولیت فوق فشرده می نامند . چگالی بیان کنده میزان مواد مصرفی در هر متر مربع از یونولیت می باشد به طور نمونه وقتی گفته می شود که چگالی یونولیت 30 است، این به این مفهوم است که در هر متر مربع از این گونه یونولیت، در حدود 30 کیلوگرم ماده خالص به فعالیت رفته می باشد .

بها
یونولیت
فشرده ارزش یونولیت های فشرده تابع همان چگالی و دانسیته ی یونولیت می باشد . البته کیفیت مواد مصرف گردیده هم نکته تأثیر گذار دیگر میباشد به طوری که چنانچه این اجناس به عمل برده شده چینی یا این که اهل ایران باشند، ارزش تمام شده یونولیت زیر تر خواهد بود . البته در صورتی‌که مواد به عمل رفته گردیده از اجناس کره ای باشند، بها بالاتر خواهد بود . بعنوان مثال یک یونولیت و پلاستوفوم فشرده با دانسیته و چگالی 30 حدودا 270 .000 تومان بر آورد میگردد و به همین نسبت بها یونولیت و پلاستوفوم فشرده 40 کیلو و 50 کیلو حساب و کتاب می گردد .

کیفیت
یونولیت
فشرده این نکته را در نظر می بایست گرفت که در یونولیت های فشرده می بایست مواد به طور کامل خالص باشد و توزیع دانه های یونولیت به مدل ای باشد که در تمام نقاط یونولیت به طور یکسان و یکنواخت باشد و چگالی یونولیت در تمام نقاط یک عدد باشد . وب سایت های متعددی خود را به عنوان ارائه دهنده یونولیت با کیفیت معرفی می کنند البته یونولیت های با کیفیت ذیل را ارائه می دهند که می بایست دقت کافی داشته باشید .

یونولیت

خلاصه

همانطور که گفته شد، بها یونولیت ها( یونولیت بسته بندی یا این که بونولیت ورقی ) براساس اندازه چگالی و دانسیته آن ها گزینش می شود .
همینطور
نوع مال به کاربرده گردیده ( ایرانی، چینی و کره ای ) استدلال بعدی در انتخاب نرخ یونولیت می‌باشد





:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: