نوشته شده توسط : علی پور

او تعهدات کارمندان شهر و گروه های زیست محیطی را که توسط بنیاد Surfrider به رهبری بنیاد Surfrider تعهد می کنند، نادیده می گیرند که از کسب و کار اسپانیایی صحبت نمی کنند. او درباره این تعهدات در زبان انگلیسی و اسپانیایی صحبت کرد.

شورای کریس کیت، یکی از سه جمهوریخواه، برای رأی دادن به این ممنوعیت، گفت که وی درباره مشارکت در کسب و کارهای متعلق به افرادی که زبانهای دیگر نیز صحبت می کنند، نگران است.

او گفت: "در حالی که من قدردانی می کنم برخی از آنها در اسپانیا، چه در مورد تاگالوگ، ویتنامی، ژاپنی وجود دارد؟"

ایران ورق

ممنوعیت ناشی از افزایش نگرانی در مورد آلودگی پلاستیک در اقیانوس است. پلاستیک هنگامی که شما آن را نگه دارید، گسسته و محکم به نظر می رسد، اما آن را به تکه های کوچک تجزیه می شود و سپس یک مشکل آلودگی قابل اشتعال می شود. این می تواند در داخل حیوانات دریایی قرار بگیرد که آن را برای غذا اشتباه می کند یا به فلوتی ها غول پیکر زباله هایی که در حال حاضر در سراسر جهان غواصی می کنند، انباشته می شود. فوم پلاستیکی به ویژه بد به نظر می رسد زیرا به راحتی از دسترس خارج می شود، مانند کیسه های پلاستیکی تک نفره که قبلا در سراسر کالیفرنیا ممنوع شده است.

گروه هایی که داوطلب تمیز کردن سواحل هستند، از جمله Surfrider و ساکن ساوثیگو، ساکنان پلاستیکی بیشتری نسبت به هر چیز دیگری پیدا می کنند، بیشتر از آن فوم پلاستیکی است.

شورمن اسکات شرمن گفت مشکل مردم پلاستیکی نیست، پس باید شهروندان به جای ممنوعیت، پس از جارو برقی بمانند.

او گفت: "فوم پلی استریل پایین نیست و خود را در اقیانوس پرتاب می کند."

حتی پس از ممنوعیت اثر می گذارد، ظروف غذای پلاستیکی باقی می مانند، قانونی هستند، مخالفان ممنوعیت ممنوعیت.

شورای کریس بخش رهبری فشار برای ممنوعیت پلاستیکی پلاستیکی.

او گفت: "اثرات منفی پلی استایرن دائمی است و سلامت سان دیهان، حیات وحش و صنایع حیاتی کشورمان را تهدید می کند." "زمان برای ما به گوش دادن به گروه های اجتماعی، غیرانتفاعی و کسب و کار است که برای سالها از این تغییرات حمایت کرده اند و از پودر فوم و پلاستیک در سن دیگو فرار کرده اند."

شهر رویکرد پراکنده نسبت به فوم پلاستیکی دارد. چند سال پیش، شورای شهر برنامه ای برای از بین بردن پول دریافت کرد.

در روز سه شنبه، شرکت دارت کانتینر، سازنده پلاستیک که در سال های اخیر بیش از 200،000 دلار صرف ساخت کمپین های سیاسی محلی و لابیگری کرده است، از شهر درخواست کرد که فوم پلاستیکی آن را ممنوع نکنند، بلکه بر روی بازیافت بیشتر آن تمرکز می کند. نماینده Dart، Nikki Buffa، وکیل مدافع Latham & Watkins، در ارائه به شورای شهر و نامه اکتبر اشاره کرد که بدهی های قانونی بالقوه می تواند شهرستان را با ممنوعیت مواجه است.

تعریف: این پست به روز شده است تا روشن شود که بوفا به صراحت اعلام نکرده است که شرکت کانتینر دارت ممکن است شهر را شکایت کند، در صورتی که ممنوعیت بدون مطالعه زیست محیطی را تأیید کرد.



:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بازیافت پلی استایرن
ایده کسب و کار هوشمند
بازیافت پلی استایرن به عنوان یک کسب و کار؟ Heart قلب یک سیستم ساده و قابل تکرار را برای تبدیل فایبرگلاس به یک محصول مفید ایجاد کرده است و فرصتی برای هر دو مردان و زنان برای ایجاد یک کسب و کار پایدار فراهم می کند و در عین حال کمک به پاکسازی محیط زیست از طریق بازیافت استریو فوم. در قلب گرم، ما با ساخت یک دفتر با آجر فوم ما تجربه می کنیم.

این مقدار پول زیادی برای راه اندازی ندارد و محصول دارای بسیاری از کاربردهای احتمالی است. ویدیو را تماشا کنید تا ببینید که چقدر آسان است، و گام به گام جهت زیر را دنبال کنید.

ایران ورق
بازیافت پلی استایرن
شما می توانید فوم را قبل از اینکه پس از آن پرتاب شود جمع آوری کنید. ساده ترین راه برای جمع آوری بسیاری از پلی استایرن است که با فروشگاه لوازم خانگی ترتیب دهید تا آن را برای شما حفظ کند. لوازم خانگی از رادیو به یخچال و فریزر با بلوک های پلی استایرن بسته بندی می شوند که مستقیم به تخلیه می شوند. فروشگاه ها خوشحال هستند که به شما اجازه می دهد بدون هیچ زحمتی از چیزهای مورد علاقه خود را ذخیره کنید. شما همچنین می توانید بسیاری از بستر فوم را در کنار جاده ها و در دفن روستا پیدا کنید. اگر پودر فوم شما جمع آوری شده است چرب است - به عنوان مثال، ظروف غذای قدیمی - یک درام بزرگ پر از آب معطر و آنها را در اطراف آن درهم بریزید. شستشو خوب

بازیافت پلی استایرن
در حال حاضر عرضه فوم پلی استایرن قلب گرم گرم - در یک روز از تخلیه روستای محلی جمع آوری شده است
بازیافت پلی استایرن: سنگزنی
برای استفاده از پلی اتیلن برای تولید سیمان، باید آن را به کوچکترین "سلولها" بشکنید. ما این را "فاز" می نامیم. آن را در همه جا پرواز می کند و همه چیز را می پوشاند. اما اگر فایبر گلاس را به این سلول های کوچک برسانید - مثلا اگر آن را با انگشتان خود به قطعه های کوچک پاره کنید، آجر شما هم با هم نخواهد ماند.

بازیافت پلی استایرن
آجر ناقص ساخته شده از قطعات دست پوسیدگی فوم است
برای نگه داشتن آن ساده، به روش فریز کردن آن را با یک برس سیمی بریزید. شما باید این کار را با نگه داشتن فوم پلاستیکی در یک کیسه زباله پلاستیکی بزرگ و تمیز کردن قلم مو در سطح آن انجام دهید. "فاز" در کیسه جمع آوری می شود.

اگر می خواهید نگاه حرفه ای تر داشته باشید، می توانید یک چرخ دنده مکانیکی ساده بسازید. طراحی خاص بستگی به مواد و وسایل مورد نیاز شما دارد، اما چهار قسمت اصلی وجود دارد: (1) قیف برای فوم، (2) خود دستگاه آسیاب، (3) منبع برق، و (4) "فاز" مجموعه.

قهوه گرم قلب در حال حاضر یک قیف تخته سه لا و یک موتور الکتریکی است، اما با یک قلاب بزرگ و دوچرخه قدیمی آغاز شده است. این دستگاه، یک قطعه از لوله های PVC بود که با ناخن ها آنها را با یک سیگار روشن تر و سپس به PVC تبدیل کردیم. ما شاخه های چوبی را برای انتهای PVC پیگیری کردیم تا بتوانیم یک محور را از طریق آن قرار دهیم و یک کیسه زباله را بر روی انبساط قرار دادیم تا فاز را جمع آوری کنیم.

بازیافت پلی استایرن
شماتیک از قلب صاف گرمکن استریو فوم
بازیافت پلی استایرن
سنگ شکن فشاری گرم قلب از طرح های مختلف ساختمانی ساخته شده است. گمشده کیسه جمع کننده (کیسه زباله ای بزرگ) است که در پایین دستگاه آسیاب می کند.



:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

اکریلونیتریل بوتادین استایرن (ABS) و دیگر متخصصان استرینریس
معرفی

ABS یک ماده ایده آل است که هر کجا که کیفیت عالی، رنگ و حساسیت مورد نیاز باشد. ABS یک ترکیب پلیمری دو مرحله ای است. فاز پیوسته کوپلیمر استریل- آکریلونیتریل (SAN) به سختی، سختی و مقاومت در برابر حرارت می پردازد. چقرمگی ABS نتیجه ذرات لاستیکی پلیبوتادین است که به صورت یکنواخت در ماتریس SAN توزیع شده اند.

ایران ورق

خواص

نمرات استاندارد ABS به طور خاص برای رعایت الزامات مشتریان اصلی طراحی شده است. ABS به راحتی توسط افزودن مواد افزودنی و با تغییر نسبت سه مونومر اکریلونیتریل، بوتادین و استایرن اصلاح می شود: از این رو نمرات موجود شامل تاثیر بالا و متوسط، مقاومت در برابر حرارت بالا و الکتروپمپاژ است. تقویت فیبر می تواند برای افزایش سختی و ثبات ابعاد گنجانیده شود. ABS به آسانی با پلیمرهای دیگر مخلوط شده یا آلیاژی می شود و دامنه خواص موجود را افزایش می دهد. عقب ماندگی آتش ممکن است با افزودن مواد افزودنی بازدارنده یا ترکیب با PVC باشد. مواد طبیعی یک رنگ عاج قطبی است و به راحتی با رنگدانه یا رنگ رنگ می شود. نمرات شفاف نیز موجود است.

انواع مختلفی برای برنامه های کاربردی مختلف در دسترس هستند، مواد معمولا تزریق شده یا اکسترود شده اند.

مشخصات فیزیکی

 

مقاومت کششی 40-50 Mpa
قدرت ضربه دهی 10 تا 20 کیلوگرم / متر مربع
ضریب حرارتی گسترش 70-90x10-6
حداکثر استفاده از Temp 80 - 95 oC
تراکم 1.0 - 1.05 g / cm3

مقاومت در برابر مواد شیمیایی

محلول اسید ****
قلیایی کردن ****
روغن و گریس ****
هیدروکربن های آلیفاتیک **
هیدروکربن های آروماتیک *
هیدروکربن های هالوژن
الکل * (متغیر)

4.1 کوپلیمر اکریلونیتریل-بوتادین-استایرن
اکریلونیتریل-بوتادین-استایرن یا ABS، یک ترموپلاستیک معمولی است که برای تولید محصولات سبک، سخت و نرم، مورد استفاده قرار می گیرد. کوپلیمرهای استایرن اکریلنیتریل (SAN) از دهه 1940 در دسترس بوده و در حالی که افزایش استحکام آن بر روی پلی استایرن، آن را برای بسیاری از برنامه های کاربردی مناسب می سازد، محدودیت های آن منجر به معرفی یک لاستیک، بوتادین، به عنوان یک سوم مونومر تولید محدوده مواد محبوب مراجعه به عنوان پلاستیک ABS. این در دهه 1950 در دسترس قرار گرفت. در دسترس بودن این پلاستیک ها و سهولت پردازش سبب شده که ABS تبدیل به یکی از محبوب ترین پلیمرهای مهندسی شود.

ساختار شیمیایی مونومرها در شکل 4.2 نشان داده شده است. نسبت مونومرها معمولا بین 15 تا 35 درصد آکریلو نیتریل، 5 درصد تا 30 درصد بوتادین و 40 تا 60 درصد استایرن است. این را می توان به عنوان یک کوپلیمر پیوند یافت، که در آن پلیمر استریل-اکریلنیتریل در یک سیستم پلیمریزاسیون در حضور لاتکس لاستیک پلاستیک پلی اتیلن تشکیل شده است؛ محصول نهایی یک ترکیب پیچیده از کپلیمر استایرن - اکریلنیتیرول، یک پلیمر پیوند استایرن - اکریلنیتریل و پلی بوتادیان و برخی از لاستیک پلی بوتایدین آزاد است. شماره ثبت CAS CAS شماره ((Abstracts Service)) 9003-56-9 است.



:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

Q: On all the recycling bins at our waste facility and in the information we get from the people who pick it up, we are told that we can't recycle styrofoam. What do we do with it?

ایران ورق

Asked by Joe Bates, Gr. '71, Noblesville, Ind.

It's good to hear that you still want to do something with the bulky white stuff. Many people assume that the only option is the trash—I know I have. But with just a little effort you can sell it, recycle it or even make it into glue. Yes, glue.

First, a little clarification. What we often call "styrofoam" is actually expanded polystyrene, or EPS. "Styrofoam" is a trademark of the Dow Chemical Company and it refers to a material that is similar to, but different from, EPS.

That molded white stuff surrounding a new TV and those annoying packing peanuts?that's EPS. Though you may toss it aside to get at what's inside, it's important that you don't just send EPS to the dump, where it sits for a long, long time. It doesn't biodegrade, but EPS is recyclable; collection companies just can't transport it economically. With a little effort though, it can be put to better use. Here are three ideas:

Sell it! Nothing beats earning cash for trash. The American Chemistry Council has a list of companies that buy EPS (and other plastic types) and will recycle it. I got a quote for $2.80 per pound for EPS with a label reading "CA Redemption Value"?which is anything but peanuts to a grad student like me. If you find a decent rate, you may even want to organize a local recycling program. The Alliance of Foam Packaging Recyclers has a guide to get you going. You probably won't get rich, but during this economic downturn, doing a good turn may supplement a few meals.

Donate it. Go to Earth911.com, type in "polystyrene" and your zip code, and it will tell you where your closest drop-off site is. The Alliance of Foam Packaging Recyclers (AFPR) has a list of centers that will accept your excess EPS via mail. Admittedly, either of these options will cost you money in gas or shipping (up to $9 for shipping according to AFPR), but the EPS will be recycled into office supplies or insulation instead of being dumped into a landfill.

True to annoying form, however, those problematic packing peanuts aren't accepted at these recycling centers. For those, you can turn to the Plastic Loose Fill Council, which will let you know if there is a drop-off center in your city, or give you a list of centers in your state. You can also call their tasty-sounding Peanut Hotline at (800) 828-2214 for the same information. I did, and got the addresses of the three centers closest to me from a polite automated lady.



:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

Expanded Polystyrene (EPS) Foam در شمال غربی
Expanded Polystyrene (EPS) برای سالهای بسیاری به عنوان مواد عایق بندی متعارف مورد استفاده قرار گرفته است و بسیار کارآمد است. این یکی از چندین عایق است که با R-value حرارتی است که با سن کاهش نمی یابد. علاوه بر این، EPS سبک، آسان برای نصب، با دوام، سازگار با محیط زیست، و مقاوم در برابر پوسیدگی، قالب و کپک است. در طول دهه گذشته، برنامه های کاربردی روزافزون ظهور کرده اند و اکنون EPS به عنوان یک ماده نوآورانه ای است که به طراحی و یکپارچگی ساختاری بسیاری از پروژه های ساختمانی منجر می شود.

ایران ورق

EPS محصول منحصر به فرد است که می تواند در بسیاری از تراکم و نقاط قوت تولید شود. Northwest Foam Products، Inc. از بهترین تکنولوژی موجود، از قالب بندی خلاء تا برش های پیشرفته کامپیوتری استفاده می کند، که ما را قادر می سازد که طیف وسیعی از نیازهای محصول را برآورده کنیم. امروز برای دریافت مشاوره و برآورد، با ما تماس بگیرید.


محصولات ما عبارتند از:
عایق سقف
سیستم های خنک کننده ایزوله (EIFS)
اشکال معماری سفارشی
راه حل های بسته بندی
کاشی دیوار عایق
وات بالکن
شناور
عایق محیطی
کفپوش زیرزمین
Geofoam



:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

خواص عایق بندی پرسلن و فوم
مقره های چینی معمولا در خطوط برق مورد استفاده قرار می گیرند.
مقالات مرتبط
1
چسب پلی استایرن عایق به یک دیوار بتنی
2
عایق Styrofoam سفتی را نصب کنید
3
2 عایق پلی استایرن اکسترود شده را نصب کنید
4
نصب پانل عایق تخته
بسیاری از مواد برای عایق، از جمله سلولز (کاغذ)، فایبرگلاس، پلی استایرن و آلومینیوم استفاده می شود. هرچند که همه مواد عایق کاری به همان هدف نرسیده اند. به عنوان مثال، Styrofoam (نام تجاری پلی استایرن) و پرسلن هر دو به عنوان مواد عایق، اما یکی به طور عمده در خانه کار می کند در حالی که دیگر استیل خطوط برق.

گروه تولیدی ایران ورق
 
مقره های چینی
خطوط برق و دیگر سیم های الکتریکی انرژی الکتریکی ولتاژ بالا را در امتداد سیم های معلق انتقال می دهند. در حالی که سیمها معمولا بدون عایق هستند، نقاط خاصی در امتداد سیمهای الکتریکی نیاز به عایق سازی دارند. به عنوان مثال، عایق ها در مکان هایی هستند که سیم های الکتریکی زندگی می کنند با قطب هایی که از آنها حمایت می کنند تماس می گیرند و در جایی که با ساختمان ها تماس می گیرند. از آنجا که عایق ها به میدان های الکتریکی پاسخ نمی دهند، می توانند راه های زیادی برای جلوگیری از آتش سوزی و شکست الکتریکی داشته باشند.

خواص چینی
عایق های چینی معمولا دارای غلظت های زیادی از مواد معدنی دیگر مانند آلومینا یا خاک رس هستند. ترکیبی از پرسلن و دیگر مواد معدنی اجازه می دهد تا برق بدون واکنش با سرنشینان برق نزدیک عبور کند. این نه تنها ایمنی بیشتری را تضمین می کند، بلکه باعث می شود برق بدون از دست دادن هیچ یک از هزینه های آن عبور کند. از آنجایی که چاشنی الکترود را انجام نمی دهد، به ویژه هنگامی که با سایر مواد غیر رسانا ترکیب شده، مواد ایده آل برای عایق ها را ایجاد می کند.

عایق پی وی سی
پلی استایرن یک علامت تجاری برای نام تجاری مواد پلی استایرن است، فوم متراکم است که اغلب به عنوان یک اسپری فروخته می شود. در حالی که پرسلن معمولا به عنوان یک عایق الکتریکی استفاده می شود، پلی استایرن برای احترام به خانه ها و ساختمان ها استفاده می شود. عایق مسکونی به اهداف بسیاری از جمله کنترل دما و آب و حفاظت از آتش می پردازد. از دیدگاه محیط زیست، Styrofoam با برخی نقدهای مواجه است. به عنوان مثال، TreeHugger.com، یک محصول از Discovery، از عایق پلی استایرن، و به ویژه پلی استایرن، برای استفاده از ضد انعطاف پذیر بازدارنده های شعله مانند هگزابروموسیکلودودکان، انتقاد کرده است.

خواص استریو فوم
اگر چه پلی استایرن به عنوان برخی مواد دیگر عایق مانند فایبر گلاس معمول نیست، اما مزایای خاصی دارد. برای یک چیز Styrofoam آب را نگه ندارد، بنابراین می تواند به خوبی برای پیشگیری از سیل و قالب کار کند. پلی استایرن همچنین دارای هدایت حرارتی کم است که می تواند در دمای سالمتر دمای داخلی سردتر و در دمای زمستان گرم تر باشد. با توجه به تراکم شدید پلی استایرن، آن نیز به عنوان یک مانع صوتی موثر عمل می کند.



:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بیانیه رسانه - برج گرانفول

EPSA پیک برای سازندگان پلی استایرن (EPS) در استرالیا است.

همدردی ما با افرادی که تحت تاثیر آتش سوزی ویران کننده در انگلیس قرار گرفته اند، بیرون می آیند.

گروه تولیدی ایران ورق

چندین گزارش رسانه ای وجود دارد که نشان می دهد پلی اورتان، پلی استایرن و حتی پلی استر در ارتباط با این رویداد غم انگیز استفاده شده است. این مورد نیست.

تولید کننده روکش فلزی مورد استفاده در برج گرانول، Arconic تأیید کرد که محصول مورد استفاده Reynobond PE بوده و این محصول را از فروش خارج کرده است.

بیانیه شرکت ها در مورد خروج از فروش Reynobond PE را می توان در اینجا یافت: https://www.arconic.com/global/en/news/news_detail.asp؟pageID=20170626000415en&newsYear=2017

اطلاعات در مورد Reynobond PE را می توان در اینجا پیدا کرد: https://www.arconic.com/aap/north_america/en/product.asp؟cat_id=915&prod_id=1534

به عبارت ساده، Reynobond PE حاوی یک هسته پلی اتیلن بین دو ورق آلومینیومی است که ویژگی های بازدارنده آتش را محدود می کند.

پلی اتیلن که در این گزارش اشاره شده، هیچ ارتباطی با محصول EPS تولید شده توسط اعضای EPSA ندارد.

علاوه بر این، EPSA از اعضای خود برای استفاده از مواد مقاوم در برابر شعله در تمام محصولات EPS گسترش یافته برای صنعت ساخت و ساز استفاده می کند.

ENDS

برای کسب اطلاعات بیشتر EPSA 03 6281 2320

 

Expanded Polystyrene (EPS) در بسته بندی، عایق ساختمان و تجهیزات ایمنی مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل دوام، قابلیت پذیری، بی نظمی، عایق حرارتی، جذب شوک و قابلیت بازیافت، این محصول بسیار ارزشمند است.

EPS در طیف گسترده ای از تراکم تولید می شود که طیف وسیعی از خواص فیزیکی را ارائه می دهد. اینها به برنامه های کاربردی مختلف که در آن مواد برای بهینه سازی عملکرد و قدرت خود استفاده می شود، هماهنگ شده است.



:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

فوم پلی استایرن می تواند در باغبانی کمک کند
11 ژانویه 2010
من یک دسته از بسته بندی فوم پلاستیکی از تعطیلات را ترک کرده ام، و من تعجب می کردم که با آن چه کار کنم؟ کسی به من گفت که هیچ یک از بازیافت کنندگان محلی آن را نمی گیرند، بنابراین من باید آن را به خاک گلدان بسپارم تا رطوبت را در نزدیکی ریشه ها حفظ کنم.

من نگران هستم که من از آلودگی می ترسم، زیرا از نظر من فویل پلی اتیلن قابل تجزیه نیست. لطفا کمک کنید.

- شریل G.، مدفورد

این درست است که پلی استایرن در محیط زیست، شریل، ناچیز است، زیرا بخشی از مراکز پردازش در کشور است که آن را بازیافت می کند.

وب سایت های زیست محیطی در سراسر اینترنت گزارش می دهند که پلی استایرن فضای زیادی در دفن زباله های کشور دارد، اما راه های متعددی برای مقابله با آن به شیوه ای سازگار با زمین وجود دارد.

گروه تولیدی ایران ورق

به طور گسترده ای گزارش شده است که مخلوط کردن پلی اتیلن در خاک گیاه پخته می تواند به صرفه جویی در هزینه کمک کند، زیرا باعث می شود خاک بیشتر طول بکشد. همچنین، آن را برای مدت طولانی مرطوب نگه داشتن خاک، کاهش میزان آبیاری مورد نیاز برای حفظ یک کارخانه خانه.

با این حال، استفاده از پودر فوم در خاک گلدان باید فقط برای گیاهان گلدانی استفاده شود.

Denise Wolgamott، هماهنگ کننده بازیافت برای دفع زباله و بازیافت، توصیه می کند که از مخلوط کردن فوم پودر در خاک برای گیاهان در فضای باز استفاده کنید.

ولگاموت گفت: "فوم پلیمری نمی شکند، بنابراین ما توصیه نمی کنیم از آن در خاک گلدان استفاده کنیم."

متاسفانه، مراکز بازیافت محلی فایبر گلاس را قبول نمی کنند.

وولگاموت گفت: "استفاده از پلی استایرن برای بازیافت بسیار دشوار و گران است."

Wolgamott می گوید برای استفاده از بادام زمینی نشاسته ذرت در باغ ها. باکتری ها این نوع مواد بسته بندی را تجزیه می کنند و محیط را برای محیط بی خطر می کنند.

اکثر وب سایت های محیط زیست به شما می گویند که در صورت امکان خرید پودر فوم را فراموش نکنید. هنگامی که این امکان پذیر نیست، آنها پیشنهاد می کنند که بسته بندی پلی استایرن فوم را به UPS محلی یا اداره پست خود برای استفاده مجدد استفاده کنید.

به این ترتیب، می توانید بخشی از خود را با نگه داشتن فوم پودر از محل دفن ما انجام دهید.

ارسال ایمیل به سؤال "از زمان درخواست شما"، Newsroom of Mail Tribune، P.O. جعبه 1108، مدفورد، OR 97501؛ از طریق فکس به 541-776-4376؛ یا از طریق پست الکترونیکی به شما sms@mailtribune.com. متأسفیم، اما حجم سوالاتی که دریافت شده، ما را از پاسخ دادن به همه آنها جلوگیری میکند.



:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


كاربردهاي
PS:
كاربردهاي اصلي پلي استايرن PS عمدتا مورد ها اكسترود گردیده و يا توليد گردیده با قالبگيري تزريقي می باشند .

پلي استايرن PS با وزن مولكولي بالا در پوشش دهي و در انواع با وزن مولكولي پايين تر در قالبگيري تزريقي مورد استفاده قرار ميگيرد .

پلي استايرن PS در قالب ورقه و بلوك در كاربردهاي الكتروشيميايي و لنزها كاربرد پيدا ميكند .

گروه تولیدی ایران ورق

به
طور برجسته اي به تیتر مصالح عايق در ساختمان ها و صنعت ایجاد و ساز
در ظروف غذايي يك توشه مصرف و بسته بندي ها به کار گیری ميشود .

كاربرد
اکثر HIPS در ظرف هاي نگه داري و کاغذ ها است


نکاتي
کوتاه در مود بازيافت :
پلي استايرن PS توسط هاي شیوه هاي دارای اهمیت زيادي بازيافت ميشود . بسیار ترين شكل آن به فیس هست EPS كه داراي مشكلاتي در زمينه بازيافت می‌باشد .
از گزاره مشكلات اصلي فوم بودن آن است كه براي حمل ونقل بايد فشرده شود و افزودنيهاي كه در حين فرآيند توليد وارد كرده ايم بايد از ببريم


كوپليمرهاي
پلي استايرن PS :
تعداد زيادي از كوپليمرهاي لبریز مصرف استايرن وجود دارااست از جمله: استايرن_اكريلونيتريل (SAN)? استايرن_بوتادي ان_رابر (SBR)? استايرن_متيل متاكريلات (SM)? استايرن_α_متيل استايرن (SAM) و اكريلونيتريل _بوتادي ان_استايرن (ABS) . در موضوع ABS بعدا کلام خواهد شد .SAN خاصيت نفوذ ناپذيري? مقاومت شيميايي و مقاومت در برابر UV بهتر ولي پايداري حرارتي كمتري دارااست .كوپليمرهاي SM پايداري شيميايي و UV بهتري از PS داراست و SAM عايق الكتريكي بهتري هست .



:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بلوک های پلی استایرن، سینی های مواد غذایی و ظروف
 مسکن بازرگانی قابل بازیافت قابل تعویض آبی جعبه / کیسه آبی مواد خطرناک مواد منفجره محصولات مراقبت از محصولات
واژه نامه
بلوک های پلی استایرن، سینی های مواد غذایی و ظروف
پلی استایرن نام شیمیایی برای پلی استایرن است، نام تجاری با نام تجاری شرکت شیمیایی Dow. پلی استایرن می آید در دو شکل: فوم و غیر فوم. فرم فوم به عنوان مواد بسته بندی برای الکترونیک، یا به عنوان سینی های گوشت یا عایق استفاده می شود. در حالت غیر فوم، پلی استایرن برای ساخت یک کارد و چنگال یکبار مصرف، موارد CD و DVD و دیگر پوشش های پلاستیکی سخت استفاده می شود. پلی استایرن قابل اشتعال است و شامل بسیاری از مواد شیمیایی مضر است که یکی از چالش برانگیزترین موارد برای بازیافت یا استفاده مجدد است.

گروه تولیدی ایران ورق
کاهش | استفاده مجدد | بازیافت | امکانات

چگونه می توانم سبز باشم؟
کاستن
برای کاهش مصرف پلی استایرن، سعی کنید محصولاتی را تهیه کنید که با بسته بندی کم یا بدون بسته بندی و یا مواد بسته بندی سبزتر مانند بلوک های قالب ریخته شده، سینی های مواد غذایی ذرت، سینی های آلومینیومی یا فویل تهیه شده اند. برای ساختن ظرف خود مجددا استفاده کنید استفاده از روزنامه های بازیافت شده و یا کارتن های تخم مرغ را برای بسته بندیدن در هنگام حمل یا بسته های پستی ارسال کنید. فروشگاه مواد غذایی محلی خود را جایگزین سینی های گوشتی Styrofoam با سینی زیست تخریب پذیر از ذرت یا کاغذ کنید.
استفاده مجدد
فوم پلی استایرن خرد شده را می توان در بطری های گلدانی خود برای افزایش زهکشی استفاده کرد. صرفه جویی در قطعات بزرگ و کوچک از پلی استایرن برای بسته بندی در هنگام حمل و نقل. بررسی مدارس یا مغازه های صنایع دستی که ممکن است بخواهند از این مواد در پروژه های هنری استفاده کنند. تراشه های بسته بندی پلی استایرن همچنین می توانند برای استفاده مجدد به برخی شرکت های پیک بازگردند.
بازیافت
پلی اتیلن در برنامه Blue Box محدود نمی شود، اما در Depot Recycle BC در اینجا قابل قبول است.


پلی استایرن فوم بازیافت شده به برخی از محصولات مانند لباسی لباس، اسباب بازی، گلدان های گلدار، نیمکت های پارک و کف پوش اضافه شده است. همچنین می تواند با سیمان ترکیب شود تا به عنوان یک عنصر عایق در بنیادهای بتنی عمل کند. پلی استایرن فوم (فوم پلی استایرن) قابل بازیافت است، اما امکانات محدود و بازارها متناقض است. سوزاندن به عنوان یک منبع انرژی نیز یک گزینه است، هر چند که این تولید دی اکسید کربن، بنزن و مونوکسید کربن است که باید قبل از اینکه به هوا منتقل شود حذف می شود. فهرستی از Recyclopedia را برای پیدا کردن یک انبار که پلی استایرن (فایبر گلاس) را می پذیرد، بررسی کنید.

از پلاستیک های ذرت آگاه باشید - این ترکیبات قابل انعطاف است، قابل بازیافت نیستند و فرآیند بازیافت پلاستیک را آلوده می کنند.

نکته مهم: امکانات ذکر شده در زیر ممکن است فقط نوع خاصی از استایروفو را قبول کنند و ممکن است محدودیت ها و هزینه های کمتری داشته باشند. برای اطمینان از تسهیلات، پودر فوم خود را برای بازیافت پذیرفته، با آنها به طور مستقیم برای تایید تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 بهمن 1397 | نظرات ()