عرضه در بازار پلی استایرن اروپا (PS)
نوشته شده توسط : علی پور

بررسی بازار
به سال 2019 به روز شده است

آسیا

در ماه فوریه برنامه ریزی شده است. تقاضا برای کاهش مصرف در طول سالهای سال نو قمار کاهش می یابد.

اروپا

انتظار می رود که عرضه در بازار پلی استایرن اروپا (PS) در سال 2019 میلادی برای بعضی از مقادیر عمومی PS (GPPS) بهبود یابد. سطوح آب رودخانه راین برای بهبودی تعیین شده است و کاهش تولید BASF پیش بینی شده است که این اتفاق می افتد. انتظار میرود که کارخانه استایرن Trinseo در اواسط ماه ژانویه دوباره عملیاتی شود.

تقاضا در بازار پلی استایرن اروپا (PS) در سال 2019 میلادی در حال حاضر مشخص نیست. بعضی انتظار می رود که اشتهای شغلی در مقایسه با قیمت های پایین و انتظارات سالم سالم باقی بمانند که هزینه های آن در اواخر سه ماهه بعد از قطع برق بالا می رود. دیگران انتظار دارند که تقاضا در اوایل Q1 نامطمئن باشد چرا که بسیاری از آنها در Q4 فعالیت پیش خرید و بازخرید را انجام داده اند.

آمریکای لاتین

چشم انداز عرضه PS در سه ماهه اول کاهش یافته است، چرا که Videolar Innova در ماه فوریه در کارخانه استایرن خود تغییر خواهد کرد و این امر احتمالا بر روی دسترسی به PS تاثیر خواهد گذاشت. انتظار می رود تولید در کوتاه ترین مدت در اکثر کشورهای منطقه دیگر، طبیعی باشد. هیچ انبساطی برنامه ریزی نشده است.

از لحاظ تقاضای PS، نیمکره جنوبی در فصل قوی خود برای مصرف یک بار مصرف خواهد بود، اما در مورد وضعیت اقتصادی آرژانتین و برزیل که دارای کاهش ارزش پول ملی قوی با تأثیر خنثی بر تقاضای کل است، عدم اطمینان زیادی وجود دارد. تقاضا در بعضی کشورها می تواند کند باشد.

خاورمیانه

انتظار می رود که عرضه در آسیا در اکثر بخش های Q1 تا حد زیادی متعادل باشد؛ اکثر مناطق آسیا در اوایل ماه فوریه سال نو قمری را جشن می گیرند. عرضه در خاورمیانه نیز احتمالا به دلیل تقاضای فصلی در Q1، با تقاضا مواجه خواهد بود.

گروه تولیدی ایران ورق

به طور سنتی Q1 یک فرسنگ فصلی محسوب می شود زیرا جشن های پایان سال پایان می یابد و مردم به کار خود ادامه می دهند، با مصرف کمتر مواد غذایی پایین دست خورده مصرف می شود. مصرف کنندگان معمولا به مقدار کم به صورت دستی به دهان می فروشند. به طور معمول، عرضه منطقه ای بیش از اندازه کافی خواهد بود تا در طول فصلی فصلی پوشش داده شود، به جز برخی از منظومه شمسی از آسیا.

ایالات متحده

عرضه PS PS در سه ماهه اول باید ثابت باشد. بزرگترین تامین کنندگان PS به ایالات متحده مکزیک، برزیل و کره جنوبی است. Q1 قیمت PS US به طور عمده از جهت مواد اولیه کلیدی پیروی می کند، چرا که این بزرگترین عامل تعیین کننده جهت قیمت PS است. اما، اساسا عرضه و تقاضا نیز در نظر گرفته می شود زمانی که تولید کنندگان تصمیمات مربوط به قیمت گذاری خود را به دست می آورند.

تقاضا در سه ماهه اول افزایش خواهد یافت، از سطح پایین در سه ماهه چهارم. از لحاظ تاریخی، قیمت های ماه ژانویه افزایش یا کاهش می یابد، اما به ندرت ضعیف می شود. اما، در ابتدای سه ماهه اول، هیچ انگیزه ای برای قیمت های بالاتر وجود ندارد. انتظار می رود روند اخیر صادرات در سه ماهه اول ادامه یابد. صادرات ایالات متحده PS در سالهای 2015 تا 2017 هر ساله افزایش یافته است. مکزیک و کانادا بزرگترین مقصد صادرات ایالات متحده بوده و همچنان ادامه دارند.

چطور می توانیم کمک کنیم
اخبار پلی استایرن و محصولات اطلاعات بازار از ICIS
ما تجزیه و تحلیل منطقه ای پلی استایرن و پوشش اخبار را ارائه می دهیم تا از عوامل و تحولات قیمت گذاری در بازار پلی استایرن اطلاع داشته باشیم.

گزارش قیمت
گزارش قیمت - اطلاعات بیشتر در مورد گزارش قیمت که ما در پلی استایرن منتشر می کنیم

ارزیابی مستقل قیمت ها و پوشش بازار توسط منطقه

آفریقا
آسیا
CIS
اروپا
آمریکای لاتین
خاورمیانه و جنوب آسیا
جنوب شرقی آسیا
بوقلمون
ایالات متحده





:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: