چرا همه چیز در مورد این محصولات سبک وزن است
نوشته شده توسط : علی پور

چرا همه چیز در مورد این محصولات سبک وزن است؟ اگر شهر شما هنوز Styrofoam را ممنوع نکرده است، ممکن است بخواهید پس از خواندن این فهرست، روند را آغاز کنید.

1. سموم را در غذا قرار می دهد. آیا شما با سیر قهوه، سوپ یا آبجو خود را دوست دارید؟ به گفته اولگا نایدنکو، دانشمند ارشد گروه کار محیط زیست، میزان ریزش استایرن و همچنین مواد افزودنی شیمیایی مختلف در پلی استایرن مهاجرت به غذا، که به طور قابل توجهی در مایعات داغ افزایش می یابد. اگر چه هر دوز فرد ممکن است بسیار کم باشد، در مورد اثر تجمعی فکر کنید! چند فنجان قهوه یا رشته فرنگی ماکروویو در فنجانهای پلی استایرن مصرف کرده اید؟

 گروه تولیدی ایران ورق

مواد غذایی و نوشیدنی هایی که در پلی استایرن قرار دارند بیشتر احتمال دارد که مواد سمی را از بین ببرند عبارتند از: گرم (به عنوان مثال قهوه، چای، سوپ، چیلی، چاشنی تازه)، روغن چرب (به عنوان مثال، سیب زمینی سرخ کرده، برگر، پیتزا، سس سالاد) یا حاوی اسید (به عنوان مثال، گوجه فرنگی، مرکبات) یا الکل (به عنوان مثال، آبجو، شراب). تصاویر بالا همه را می گویند من شخصا آن را چند هفته پیش زمانی که مادر من از من برای یک فنجان چای در مورد ما در حال حاضر از من خواست. شما می توانید از تصویر ببینید که چگونه فنجان شروع به شکستن در مایع داغ. من آن را به مردم در اتاق نشان دادم و نمی توانستند آن را باور کنند.

استریل همراه با سرطان زا ممکن است نوروکسین باشد و در بافت چربی به وجود می آید. اثرات نامطلوب سلامت مرتبط با قرار گرفتن در معرض استایرن عبارتند از: خستگی، کاهش توانایی تمرکز، افزایش عملکرد غیر طبیعی ریه، اختلال در عملکرد هورمون (از جمله تیروئید)، سردرد، سوزش چشم و بینی. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاثیر قرار گرفتن در معرض استایرن، در قسمت "قرار گرفتن در معرض کار" را بررسی کنید.





:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: