فنجان های StyrofoamTM
نوشته شده توسط : علی پور

فنجان های StyrofoamTM و ظروف یکبار مصرف در همه جا استفاده می شوند، اما اخیرا، شهرهای بیشتر و بیشتر ممنوعیت استفاده از محصولات StyrofoamTM در رستوران ها و فروشگاه ها را ممنوع کرده اند. چرا؟ از آنجا که StyrofoamTM یک خطر سلامتی عمومی است، برای محیط زیست و سلامت ما بد است. در دهه های گذشته، ما در جوامع ما از ضایعات StyrofoamTM استفاده کرده ایم. فوم پلی استایرن بیش از هر نوع مواد زائد دیگر فرسوده است، با وجود اینکه تنها 1 درصد از تمام زباله ها را تشکیل می دهد، این میزان 10 تا 40 درصد از بستر های موجود در جریان را تشکیل می دهد. به یاد بیاورید که چرا StyrofoamTM برای سلامت ما مضر است و چرا ما باید این روند را ممنوع اعلام کنیم در جوامع ما بخوانیم.

گروه تولیدی ایران ورق

بررسی اجمالی

 فوم پلی استایرن Expanded، که معمولا به عنوان StyrofoamTM شناخته می شود، یک نوع پلی استایرن (پلاستیک سخت) است که از مواد شیمیایی مضر ساخته شده است. پلی استایرن در ساخت طیف گسترده ای از محصولات از فنجان و ظروف یکبار مصرف به مواد عایق بندی شده در مسکن استفاده می شود.

کودکان به دلیل رفتارهای خاص، مانند خزیدن و یا قرار دادن چیزها در دهانشان، بیشتر به مواد شیمیایی سمی و آلاینده ها آسیب پذیر هستند. بدن آنها هنوز هم در حال توسعه است، بنابراین توانایی آنها در دفاع از مواد شیمیایی سمی و یا شکستن آنها ضعیف است. بنابراین ما باید استفاده از محصولات حاوی مواد شیمیایی مضر مانند مانند StyrofoamTM را به خصوص در اطراف کودکان به حداقل برسانیم.

فوم پلی استایرن چیست؟

پلی استایرن (PS) یک پلاستر همه کاره و سخت است (شناسایی شده توسط کد بازیافت 6) که مولکول های چند استیرول، پلاستیک مایع، با هم مرتبط می شوند. StyrofoamTM اصطلاح رایج برای مارک پلی استایرن (EPS) فوم است و برای عایق حرارتی (کاهش انتقال حرارت) در اجسام مانند فنجان قهوه یکبار مصرف، کولر و مواد بسته بندی استفاده می شود. پلی استایرن وزن سبک، جیغ کشنده است هنگامی که مالش می شود، و معمولا سفید یا سبز روشن است. بادام زمینی بسته بندی یک نمونه از فوم پلی استایرن است که معمولا برای حمل و نقل اشیا شکننده استفاده می شود





:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: